Nataša Mihaljčišin u novoj kolekciji istražuje tijelo i identite, a kreirala ju je sa svojim stalnim suradnicima kao i materijalima iz obiteljskog nasljeđa.

Nova kolekcija Metamorfoze, Nataše Mihaljčišin, stoji na razmeđu svjetova koji se miješaju u svojim različitim vremenima nestajanja, transformacije i nastajanja, koji zazivaju duhove budućnosti stojeći na ostacima prošlosti.

To je zov slobodnog tijela koje svoje identitete odbacuje kao prevaziđene vrijednosti bilo da se radi o rodnim, spolnim ili bilo kakvim društvenim ulogama. Mogućnost kretanja u decentraliziranoj mreži značenja oslobađa iskonskost našeg bića obučenog u tijelo, u kojega se moda upisuje simbolički, ritualno i autoreferencijalno. Što znači da posjeduje vjerodostojnost i vrijednost komunikacijske funkcije tijela i slike.

Oslobođeno tijelo ostavlja dug identiteta za sobom kao relikt  vremena u kojem je njegova konstrukcija bila dominantna agenda mode. Preobrazbom biotehnološkog konteksta moda se obraća neposrednom iskustvu tijela i tjelesnosti. U tranzicijskom prostoru povijesti koja se paralelno događa u virtualnom i realnom prostoru otvara se mogućnost konačne slobode tijela.

Ako istinsko vežemo uz tijelo samo, identitet pripisujemo svim kulturalnim procesima u kojima se ono manifestira. U tom smislu je posredovanje mode predstavljalo njenu primarnu funkciju od samog nastanka. Formiranje stanovitih društveno političkih okolnosti rezultiralo je sustavom unutar kojeg moda kao takva, jedino može i funkcionirati.

Fotografije je u prostoru nekadašnje tvornice Jugovinil u Kaštel Sućurcu snimila Sara B. Moritz. Iskustvo svog bavljenja tijelom je u ulozi modela reinterpretirala multimedijalna umjetnica Nina Kamenjarin, a koja se i sama našminkala. Diptihe oblikovao Saša Stubičar. Periku je osmislila i izvela Milena Maršić  (salon Glamour).