Ako već niste, vjerujemo da sigurno razmišljate o proljetnom putovanju u London. Stoga nanese li vas put u britansku metropolu, imamo prijedlog koju izložbu posjetiti. Naime, svi ljubitelji mode koji nešto konkretnije istražuju modnu industriju, sigurno su čuli za čuveni butik ”Biba” koji je tijekom 60-ih godina prošlog stoljeća – dominirao londonskom lifestyle scenom!

Barbara Hulanicki osnivačica je butika ”Biba” koji je dobio izložbu u londonsku Muzeju mode i tekstila (Fashion and Textile Museum). Izložba pod imenom ”The Biba Story, 1964-1975” otvorena je sve do 8. rujna ove godine, a posjetiteljima pruža uvid u revolucionarni period maloprodajne scene koji je u to doba bujao, a tijekom kojeg se ”Biba” ističe kao pionir vala.

”It isn’t just selling dresses, it’s a whole way of life”

Tijekom ljeta 1963. modna ilustratorica Barbara Hulanicki osnovala je tvrtku koja se bavila prodajom povoljnih odjevnih predmeta i modnih dodataka za mlade žene koje nisu bile u financijskoj mogućnosti priuštiti si poznate dizajnerske komade. ”Biba” je tako vrlo brzo postala omiljeno odredište modno osviještenih žena koje vole zanimljive komade te modnu igru, pa nije dugo trebalo da ”Biba” u ponudu uvrsti i originalno dizajnirane komade. Potaknuvši revoluciju u načinu na koji se kupuje odjeća, ”Biba” je uživala status brenda koji simbolizira modu i lifestyle tijekom 60-ih i 70-ih.

Izložba se fokusira na 60-e i 70-e kroz seriju fantastičnih arhivskih komada odjeće, originalnih fotografija, filmova i sličnih materijala koje je sve osobno odabrala Barbara. Tako, odlučite li se posjetit ovu izložbu, možete vidjeti kaput s leopard-uzorkom dizajniran za Twiggy, kataloge odjeće fotografirane od strane čuvenog Helmuta Newtona ili pak haljine koje su Barbari otkrile tadašnje ”it” djevojke.

Isto tako, ”Biba” se nalazila u predivnoj zgradi Ard Deco stila u ulici Kensington High Street. Bila je to ulica u kojoj su se okupljale mlade generacije željne dobre glazbe, provoda i eksperimenta, a ”Biba”, kao butik koji je označavao i određeni lifestyle, nije mogao biti pozicioniran na boljoj lokaciji.

Danas je način na koji konzumiramo modu poprimio jedno posve novo lice te ga je gotovo nemoguće usporediti s prijašnjim dekadama. Ipak, nepregledni redovi ispred muzeja nakon što se izložba otvorila, daju do znanja da određena vrsta nostalgije postoji te da nam možda ipak nedostaje mjesto na kojem se možemo izgubiti u bespućima interesantne odjeće te u konačnici – butik naputiti s komadima koji odgovaraju našem karakteru i stilu, a ne aktualnom trendu.

Detalje vezano za ulaznice za izložbu potražite na linku!

Foto: Instagram