Kako je sve glasnija priča oko NFT, nakon aukcijske kuće Christie’s pridružuje se još velikih igrača. Sada je to modna kuća Gucci
Nakon što je doživio svoj veliki skok okrenuvši se mlađim milenijcima i generaciji Z, Gucci ne staje u održavanju svog trademerka jednog od najpopularnijih brendova na svijeut. Nakon što je uspio kapitalizirati svoje modele na tržištu tenisica koje trenutno vrijedi milijarde, talijanska kuća je spremna na nove pobjede. Ovog puta u virtualnom svijetu. Udružila s AR modnom platformom Wanna kako bi još više zagrebala u digitalno tržište. Sada možete kupiti Gucci tenisica za svega 12 dolara, no s velikim ALI – nikad ih nećete moći nositi. Zašto? jer postoje samo u virtualnom svijetu. No to nije sve!
Jednom nogogom u virtualnom
Iako je već zakoračio u digitalni svijet kad je izbacio svoju mobilnu igricu u kojoj možete dizajnirati svoju Gucci obuću, sad je na redu virtualno. Lansirali su seriju AR tenisica koje prodaju kao NFT tokeni (kako ne bismo napravili preveliku digresiju, za ovo istražiti najbolje je kliknuti na ovaj zanimljivi članak). Jedan jako veliki korak za kuću Kering koja želi biti među prvima koja će dominirati virtualnim modnim tržištem, a Gucci je zbog svog targeta logičan izbor.
Kako bi realizirali ovu ideju, Gucci je ponovno surađivao s kompanijom Wanna, koja je poznata po AR projektima, s listom klijenata na kojoj su brendovi poput Reeboka, Pume i naravno Snapchata. Sada su za njih napravili AR isprobavanje tenisica u Gucci appu, a sve kako bi zagrebli u NFT tržište kojem se predviđa veliki rast u sljedećih 10 godina. Štoviše, CEO kompanije Wanna, Sergey Arkhangelskiy, predviđa da će “u sljedećih pet do desert godina relativno veliki dio prihoda modnih kuća dolaziti od digitialnih proizvoda”. Hm, tko bi rekao.