Ako volite ručno izrađene proizvode koji svojom minimalističkom estetikom domu daju toplinu, onda će vam se svidjeti rad domaćeg brenda MLaf

U malom kućnom studiju, kreativni tim koji stoji iza brenda MLaf marljivo stvara voštane bukete i dekorativne svijeće koje odišu minimalističkom elegancijom, a posebnu pažnju posvećuju svakom detalju – od odabira mirisa i boje po želji kupca, do pažljivog hlađenja i čuvanja svake svijeće. No ne smijemo zaboraviti ni na ostale home-made dekoracije poput vaza, podložaka ili posudica za nakit koji se svojom estetikom sjajno uklapaju u svaki dom.

No, da bi se stiglo do takvih proizvoda, potrebno je puno truda i rada. Stoga smo razgovarali s Marinom Ažinović, kreativkom koja stoji iza brenda MLaf kako bismo otkrili sve izazove, ali i ljepotu rada u malom kućnom studiju, kao i inspiraciju koja stoji iza svakog proizvoda.

Doznali smo što ju motivira, kako održava ekološku svijest unatoč svim logističkim izazovima i kakve planove imaju za budućnost – jer MLaf je tek na početku svoje mirisne priče.

Marina Azinović, vlasnica brenda MLaf, Foto: PR

Priča iza brenda MLaf uistinu je posebna! Kako ste došli na ideju spojiti svoje ime i uspomenu na ljubimca Olafa u ime brenda? 

Brend je nastao brzo nakon što je naš pas Olaf iznenada uginuo. Bio je moj prvi pas. Imao je posebnu energiju i posebno mjesto u našim srcima. Kako sam tražila načine da ispunim prazninu u kući tako sam se iz hobija počela baviti ručnim radom koji mi je u tom trenutku pričinjavao veliko zadovoljstvo. Sve sam se više bavila izradom svijeća i dekoracija od gipsa. Samo ime brenda nije bilo teško osmisliti. Znala sam da će uz njegovu energiju i ovo postati lijepa priča. 

Što Vas je privuklo izradi mirisnih svijeća od sojinog voska i gipsanih dekoracija? Koji su bili prvi koraci u kreativnom procesu? 

Prvi utjecaj imale su društvene mreže, ali inspiracija mi dolazi iz različitih izvora. Prvo, to je moj dom, okruženje u kojem sam odrastala uz kreativne roditelje, a onda sam svoj put pronašla u modernoj dekoraciji kroz društvene mreže i Internet i njima dodala svoje ideje kako bi MLaf Studio imao svoju autentičnu crtu. Najviše volim minimalizam u detaljima pa je MLaf odraz nježnih boja i skladnih linija. Nakon dugog gledanja raznih videa, odvažila sam se i sama kupiti prvu vrećicu voska i pokušati napraviti svijeću. Bilo je raznih pokušaja i promašaja dok nisam stekla rutinu. Tako je bilo i s gipsom. Dugo je vremena trebalo dok nisam pronašla odgovarajući gips.

Foto: PR

Vaše kreacije inspirirane su minimalizmom i prirodnim materijalima. Koja priča ili uspomena Vas najviše inspirira u radu? 

Pa rekla bih da cijela priča oko brenda i stila koji imamo nije vezana samo za jednu uspomenu već je nekako odraz kompletno moje osobnosti, iskustava i vrijednosti koje imam – jednostavnost, zdravi pristup proizvodnji i ljubav prema lijepim stvarima.

Foto: PR
Foto: PR

U čemu vidite najveću vrijednost korištenja prirodnih, održivih materijala poput sojinog voska i netoksičnog gipsa?

Materijali s kojima radimo ne mogu se pronaći u serijskoj proizvodnji. Od starta smo imali ideju da radimo s predmetima i materijalima koji su održivi, dugotrajni i zdraviji od ponude koju je moguće pronaći u serijskoj proizvodnji. Sojin vosak koji koristimo potpuno je netoksičan, ne otpušta čađu i gori sporije od parafina, što produljuje vijek gorenja ukrasne svijeće i siguran je za kućnu uporabu.

Brend MLaf poznat je po voštanim buketima i božur boxevima. Kako ste došli na ideju za iste? 

Kao i većina naših proizvoda, ideja je dolazila spontano, jedna za drugom u razvoju i kreiranju proizvoda. Mama je veliki ljubitelj cvijeća te je među mojim kalupima naišla na kalup božura koji je počela iscrtavati raznim bojama i puniti voskom. Božura je u jednom trenutku bilo puno u studiju i ja sam došla na ideju da ih spojim te je tako nastao naš najpoznatiji proizvod.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MLaf Studio (@mlaf.studio)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MLaf Studio (@mlaf.studio)

Koliko je važno omogućiti klijentima personalizaciju proizvoda? Koje prilagodbe najčešće traže? 

Personalizacija je vrlo posebna posebno iz razloga jer ne postoji u masovnoj proizvodnji i podrazumijeva se da je netko za taj proizvod izdvojio puno vremena i truda. Mi u tome uživamo. Svaki box i buket drukčiji je upravo zahvaljujući mogućnosti personalizacije. Najčešća je prilagodba mirisa božura i teksta koji utiskujemo na trakice kao posvetu.

Kako izgleda proces izrade svakog cvijeta u voštanim buketima? Koliko vremena i truda zahtijeva ručna izrada? 

Kao mali tim, sve radimo ručno i za sve treba dosta vremena i truda. Vosak se topi na određenu temperaturu. Dodaje se miris i boja po želji kupca te se na određenoj temperaturi lijeva u kalup. A za gotov proizvod potrebno je i do 24 sata da se vosak dobro ohladi. Nakon toga svijeće se vade vrlo pažljivo iz kalupa, odlažu i čuvaju na specifičan način, i to je samo proizvodni proces. Prije slanja imamo još puno koraka od pakiranja do slanja kako bi sve stiglo predivno prezentirano i neoštećeno u novi dom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MLaf Studio (@mlaf.studio)

Ekološki aspekt važan je dio MLaf brenda. Na koje sve načine nastojite održavati održivost u procesu izrade i pakiranja proizvoda? 

U samom procesu ide nam lakše. Koristimo sojin vosak, visokokvalitetne mirise i boje, gips koji je također visokokvalitetan i netoksičan. U pakiranju imamo izazova i sami se trudimo pronaći neko bolje rješenje pakiranja jer je jako izazovno dostavljati proizvode ovog tipa putem dostavnih službi, a da proizvodi sigurno stignu do kupca.

Koji su najveći izazovi, a koje najljepše strane rada kao vlasnice malog kućnog studija? 

Nekad bude dosta izazovno jer imamo želju sve isporučiti u najkraćem mogućem roku, možda u trci za brzinom koju nude lanci dućana, ali za ovakav je proizvod uistinu potrebno strpljenja i volje. Najljepša strana su reakcije naših kupaca nakon što dobiju svoj proizvod. Taj osjećaj ne mijenjamo ni za što.

Foto: PR

Imate li neke nove proizvode ili ideje koje biste voljeli ostvariti u budućnosti? Što možemo očekivati od MLaf brenda?

Radujemo se svakom danu, mjesecima i godinama koje nas čekaju te se nadamo našem širenju kapaciteta i otvaranju našeg malog studija u kojem će kupci moći vidjeti i fizički kupiti naše proizvode. 

Ako biste opisali MLaf u tri riječi, koje bi to bile?

Mirisno, trajno, elegantno.

Foto: PR