Pretražujući hight street brendove i njihove web shopove, u potrazi za klasičnim komadom, pravom torbom za jesen, u web shopu brenda Mango zapele su nam za oko torbe koje svojim krojem i konstrukcijom prizivaju najklasičnije linije i elegantne siluete. Uzorkom i teksturama ove torbe neodoljivo i isto tako nenametljivo evociraju jedan od najpoznatijih i najutjecajnijih uzoraka logoa, onoga brenda Gucci.
Mango torbe koje šalju poruke elegancije i isplativosti
Voljeli Gucci estetiku ili ne, ovisno tko je od kreativnih direktora na čelu ove talijanske modne kuće, morate priznati da je jedna stvar trajna i sigurna; Gucci logo je sinonim za status, stil i promišljenu modi i estetiku. Ipak moramo uzeti u obzir povijesni kontekst: Gucci je luksuzni modni brend s bogatom poviješću koja seže unazad više od sto godina. Brend je osnovan 1921. godine, što mu daje dozu prestiža i autentičnosti. Logo nosi sa sobom nasljeđe brenda koje je tijekom godina postalo simbolom stila i kvalitete.
Gucci logo se ističe svojim jednostavnim, ali sofisticiranim dizajnom. Jedinstveno spajanje slova G čini ga prepoznatljivim i lako pamtljivim. A sada je primijećena stilizirana varijanta slova G na Mango torbama. I to ne bilo kakvim torbama; onim klasičnog dizajna, one koje su svojim izgledom, obimom i funkcijom vječne, radi se o torbama koje šalju poruke klasike, elegancije i isplativosti. Zapravo, kako bismo bili u potpunosti ispravni, ovdje se prije radi o sličnom “pletenju” linija, ovdje su ukrštene vitice koje kao da su inspirirane spomenutom estetikom, nego da ju kopiraju. Kako god, vizualni dojam stilski spada u “istu torbu”. “Izvadili” smo ih iz web shopa, kako biste ih lakše pregledali, sigurno ćete bar jednu zamisliti u svojoj jesenskoj garderobi.
Fotografije: MANGO