Od davnina se zna da je nakit najbolji saveznik svake žene. Ako malo romantiziramo, možemo ga usporediti s Amorovom strijelom koja ne samo da podiže naše raspoloženje, već i svaku odjevnu kombinaciju čini neodoljivom.

Dijamanti, biseri, zlato, srebro – svaki komad ima svoju priču i zadaću: transformirati običan outfit u pravu malu modnu bajku. Jer, budimo iskreni, ponekad nam je potrebno samo malo sjaja kako bismo učinili svijet ljepšim.

U potrazi za našom Amorovom strijelom koja će nas očarati, otkrili smo domaći dragulj – Le Šmuk. Njihov nakit ne samo da blista, već ima čaroliju koja osvaja naše srce. Dizajn svakog komada priča je za sebe, a Paula Dušak, kreativni um iza brenda, dodatno čini sve posebnim. Ne znamo što nas je više oduševilo – je li to virtuoznost dizajna ili sama Paula Dušak, ali Le Šmuk je definitivno osvojio naše simpatije.

Sve to navelo nas je da se javimo Pauli, koja nam je, iako smo je uhvatili u finishiranju nove kolekcije, rado otvorila vrata svog kreativnog svijeta, dijeleći s nama detalje o stvaranju novih komada nakita. 

A da stvar bude još uzbudljivija, Paula nam je ekskluzivno pokazala dio nove kolekcije koja će uskoro biti dostupna na Le Šmuk web shopu. Zato, nemojte propustiti priliku zaviriti u svijet elegancije i ljepote koji Le Šmuk nudi.

Osnivačica: Paula Dušak

Reci mi, kako je započela priča s Le Šmuk? Odakle ideja za pokretanjem brenda nakita?

Ideja za brend došla je sasvim slučajno. Prije par godina, shvatila sam da na tržištu postoji manjak nakita inspiriran „vintage“ stilom koji je nalikovao nakitu iz 50-tih i 60-tih godina prošlog stoljeća.  S obzirom da me oduvijek privlačilo razdoblje mladosti mojih baka i deda, odlučila sam pokrenuti brend inspiriran upravo tim dobom. Naglasak je stavljen na starozagrebačko narječje kako bi dočarali upravo to razdoblje u starom Zagrebu. 

Odakle ime Le Šmuk?

Moje bake, Ana i Jasna, sav su nakit koji nije bio niti zlato niti srebro zvale šmuk, a kako je većina naših modela izrađena od mjedi ili nehrđajućeg čelika taj naziv je bio i više nego prikladan.

Kako nastaju Le Šmuk komadi? Od čega ih izrađuješ? Možeš li nas uvesti u proces – od brainstormanja do finaliziranja proizvoda?

Iako nam padne na pamet jako puno ideja, samo neke od njih zažive. Dijelove uvozimo i radimo po mjeri, no ponekad se zna dogoditi da neki dijelovi ne izgledaju tako kako smo zamislili. Nekada iz najjednostavnijih dijelova nastane najbolja kombinacija, pa su tako nastale i naše najpopularnije šmuksice – Zrihtane i Mini Zrihtane. Trenutno od materijala u ponudi imamo mjed, nehrđajući čelik i sterling srebro. 

Le Šmuk nakit njeguje vintage estetiku u kojoj prevladava sofisticiranost i elegancija. Što te inspirira u kreiranju nakita, imaš li možda u glavi ženu koja će ga nositi?

Svu inspiraciju za nakit pronalazim u starinskim filmovima, slikama i slično. Čini mi se kako je ove godine postala jako popularna upravo „old money“ estetika i vidim da sve više ljudi fura starinski štih što je upravo stil mojeg brenda. Dok smišljam nove šmuksice na umu mi je uvijek kreirati nakit za klasičnu ženu modernog doba. Želim da se svi koji nose naše šmuksice osjećaju posebno i samopouzdano. 

Koji ti je dio posla najzanimljiviji, koji najviše voliš, a što ti oduzima najviše vremena?

Najzanimljiviji dio procesa mi je smišljanje kampanja i predstavljanje kampanja na društvenim mrežama. Najviše volim kreativni proces smišljanja šmuka te vidjeti poruke zadovoljnih kupaca koji furaju naš šmuk. Najviše vremena odlazi na smišljanje nakita i kreiranje novog proizvoda.

Što bi rekla da tvoj nakit izdvaja od sličnih brendova na tržištu?

Le Šmuk nakit razlikuje se od ostalih po tome što je pristupačan i jedinstven od svih ostalih na tržištu. Nudimo proizvode izrađene od legura metala koji svojim izgledom njeguju „old money“ estetetiku koja odnedavno postaje jako popularna.

Postoji li komad ili kolekcija nakita na koju si posebice ponosna?

Posebice sam ponosna na prvih par kolekcija gdje sam tek počela istraživati različite vrste materijala, izradu i sve što stoji iza kreativnog procesa kreiranja kolekcije. Mislim da svatko treba od negdje krenuti i mislim da se ne trebamo bojati raditi greške i učiti putem. Zato su za mene značajni upravo ti prvi komadi nakita jer su transformirali brend u ono što je ono danas.

A koji su komadi bestseleri? Što najbolje prolazi kod tvojih kupaca?

Bestselleri, tj. ono po čemu je Le Šmuk najpoznatiji su šmuksice poput Zrihtanih, Famoznih i Mini zrihtanih. Izgledom predstavljaju zanimljive i drugačije komade koji se mogu uklopiti u svakodnevne outfite naših kupaca. Osim izgleda, starozagrebačkim nazivima željela sam dočarati kako bi se svaka puca kaj nosi naš šmuk trebala osjećati – famozno i zrihtano! Ono što sam primjetila da najviše prolazi kod kupaca je zlatni nakit. 

Koji su sljedeći planovi za brend? Što možemo očekivati? Spremaš li neko novo kreativno iznenađenje? 

U pripremi je nova kolekcija pod nazivom „Šmuk za feštanje“ koja se sastoji od šmuka koji će se savršeno uklopiti u svaki božićni ili novogodišnji look. Kampanju smo odradili u predivnom Amadria Park hotel Capitalu u suradnji sa SpinakerGraphics studijom. Kako kolekcija uskoro izlazi, željeli smo vam pokazati mali sneek peak, tako da slobodno uživajte u fotografijama nove kolekcije i zapratite nas na Instagramu za više detalja o novoj kolekciji!

U novoj kampanji Le Šmuka sudjelovali su SpinakerGraphics, Amadria Park hotel Capital, I do weddings, Glam by Tonka i Marija Rogić.

Foto: SpinakerGraphics studio