Iako se čini kako bi ovakve vijesti već trebale biti “out of date”, nažalost danas ih još uvijek predstavljamo kao “male pobjede” i korak bliže slobodi za životinje od svih patnji koje im čovječanstvo svakodnevno nanosi zbog industrije luksuza i zabave.

Canada Goose, luksuzni proizvođač zimskih kaputa, ovih je dana donio važnu odluku koja je odjeknula u medijima. Naime, kompanija je najavila da više neće koristiti životinjsko krzno u proizvodnji svoje odjeće. Priopćili su da će prestati kupovati krzno do kraja ove godine i prestati ga koristiti na svojim proizvodima do kraja 2022. godine. Organizacija Humane Society International izjavila je da je odluka “važan korak u propadanju mode okrutnog krzna”. Ovaj luksuzni brend odjeće odavno je kritiziran od šire javnosti zbog korištenja krzna kojota na svojim zimskim parkama. Potez je dio strategije spomenutog brenda da postane ekološki svjesniji i proširi upotrebu održivih materijala kao i nisko-ugljičnih metoda izrade svojih kaputa.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli CAFA (@cafawards)

Brojni luksuzni modni brendovi posljednjih su godina prestali koristiti krzno u svojoj odjeći. Nordstrom, američka robna kuća također je najavila da će prestati prodavati proizvode izrađene od krzna ili egzotične životinjske kože do kraja ove godine. Pod palicom tadašnjeg kreativnog direktora Riccarda Tiscija, kuća Burberry je još 2018. najavila da će prestati koristiti krzno kunića, lisice, nerca i rakuna u svojim kolekcijama. Talijanska se tvrtka Prada također obvezala zaustaviti upotrebu krzna.