Jeste li čuli za baršunasti denim? Denim predstavlja nešto čvrsto, izdržljivo dok baršun predstavlja nešto luksuzno, nježno i ugodno meko. Pa, Dieselove najnovije traperice su hibrid tvrdog i mekog. Trapera i baršuna.

Kombinacija dva materijala koja su u potpunoj suprotnosti jedan od drugog, a opet potpuno udobne za nošenje, dobro izgledaju i nezanemarivo vrlo su sexy. Jer u Dieselu je neočekivano  i kontradiktorno potpuno prihvatljivo i voljeno. 

Uparivanjem trapera i baršuna ( baršunaste obloge) , DIESEL je kreirao novu tkaninu koja je idealna tranzicija iz ljeta u jesen i zimu.  Traper s efektom baršuna pruža mekaniji  izgled klasičnim denim siluetama a dostupan  je u ženskim i muškim modelima.  Ideja iza naziva “FOR SOFTIES” je jednostavna: svi poznajemo osebujne karaktere  koji su snažni, opasni i čvrsti izvana, a istovremeno nježni i vrlo osjećajni iznutra. Ako  netko izvana izgleda grubo i opasno ne znači da je loša i bezosjećajna osoba. 

Vizuali kampanje prikazuju stereotipe i promoviraju  zavirivanje ispod površine. Stoga, ne sudite knjigu prema koricama.

DIESELova jesenska Denim kampanja “For Softies” prikazuje individualce koji izgledaju “opasno” s teškim make-upom, tetovažama  i kožnim detaljima. Svaki model je prikazan sa svojom skrivenom nježnom osobnošću: s djetetom, plišanim medvjedićem, priborom za šivanje i glazbenim instrumentom. Kampanja pokazuje kako opasno i nježno može jednostavno ići zajedno – baš kao i najnovije Dieselove  traperice. 

Uvijek inovativan, uvijek šokantan, sa srcem od trapera. To je DIESEL.