Jeste li čuli za baršunasti denim? Denim predstavlja nešto čvrsto, izdržljivo dok baršun predstavlja nešto luksuzno, nježno i ugodno meko. Pa, Dieselove najnovije traperice su hibrid tvrdog i mekog. Trapera i baršuna.
Kombinacija dva materijala koja su u potpunoj suprotnosti jedan od drugog, a opet potpuno udobne za nošenje, dobro izgledaju i nezanemarivo vrlo su sexy. Jer u Dieselu je neočekivano i kontradiktorno potpuno prihvatljivo i voljeno.
Uparivanjem trapera i baršuna ( baršunaste obloge) , DIESEL je kreirao novu tkaninu koja je idealna tranzicija iz ljeta u jesen i zimu. Traper s efektom baršuna pruža mekaniji izgled klasičnim denim siluetama a dostupan je u ženskim i muškim modelima. Ideja iza naziva “FOR SOFTIES” je jednostavna: svi poznajemo osebujne karaktere koji su snažni, opasni i čvrsti izvana, a istovremeno nježni i vrlo osjećajni iznutra. Ako netko izvana izgleda grubo i opasno ne znači da je loša i bezosjećajna osoba.
Vizuali kampanje prikazuju stereotipe i promoviraju zavirivanje ispod površine. Stoga, ne sudite knjigu prema koricama.
DIESELova jesenska Denim kampanja “For Softies” prikazuje individualce koji izgledaju “opasno” s teškim make-upom, tetovažama i kožnim detaljima. Svaki model je prikazan sa svojom skrivenom nježnom osobnošću: s djetetom, plišanim medvjedićem, priborom za šivanje i glazbenim instrumentom. Kampanja pokazuje kako opasno i nježno može jednostavno ići zajedno – baš kao i najnovije Dieselove traperice.
Uvijek inovativan, uvijek šokantan, sa srcem od trapera. To je DIESEL.