Isprobali smo zanimljive inovacije u njezi kože i lica

Vodeći svjetski kozmetički brend Guerlain već se puno desetljeće bavi istraživanjem najučinkovitije vrste meda i matične mliječi

Neprestana potraga za najrjeđim prirodnim sastojcima s jedinstvenim svojstvima kako bi ih uklopio u formule svojih proizvoda i nedavno obilježen Svjetski dan pčela, rezultirao je idealnom prilikom za predstavljanje novog ulja i seruma iz Guerlainove linije proizvoda naziva Abeille Royale. Osim zatezanja kože lica i uklanjanju bora prirodnim i neagresivnim putem, koža se dodatno kontinuirano hidratizira i ispunjava se iz unutra sve uz pomoć malog stražara okoliša, vrijednim pčelama.

Kozmetička kuća intimno je povezana s pčelama od samoga osnutka, a carski simbol identitet Guerlain kuće datira još od 1853, kada je Pierre-François-Pascal Guerlain kreirao miris Eau de Cologne Imperiale za caricu Eugénie (povodom njezina braka s Napoleonom III). Bočica mirisa ukrašena je reljefnim pčelicama, koje su tada i bile simbol cara Napoleona.  Politika tvrtke je briga o osjećaju svrhe. Posvećuje se očuvanju i zaštiti ljepote svijeta i to daje smisao njihovim ambicijama. Nastoji poboljšati ljepotu svojih kupaca, ljepotu svojih proizvoda i ujedno i ljepotu naše planete, uz zaštitu okoline i u ovom slučaju pčela.

Na predstavljanju najavljena je i desetogodišnja obnova partnerstva za održivi razvoj s Bretanjskim konzervatorijem za pčele (ACANB). Program osigurava zaštitu jedinstvenog elementa svjetske prirodne baštine, autohtone vrste crnih pčela koje obitavaju na otoku Ouessant, pored Bretanje u Francuskoj. Istovremeno, ova inicijativa jamči održivi izvor iznimnih prirodnih sastojaka koje Guerlain koristi u svojim kozmetičkim proizvodima.