Sve većom primjenom mobilnih tehnologija ugostiteljski objekti, naročito oni u urbanim središtima, često postaju mjesto za rad. Uredski prostori tako su na neki način dobili konkurenciju – kafiće i restorane koji osvajaju svojim predivno uređenim interijerima. Koncipirani su tako da je u njima ugodno raditi i održavati sastanke, odnosno boraviti 24/7.

Osim uživanja u aromama najfinijih zrnca kave, komentiranja društvenih tema i upijanja prvih proljetnih zraka sunca, pomno uređeni ugostiteljski objekti tako su danas prepuni gostiju s laptopom ili tabletom u ruci. Ipak, ovaj trend preuzet iz zapadne kulture funkcionira samo u prostorima uređenim na odgovarajući način.

Koji su to najnoviji trendovi u opremanju ugostiteljskih objekata prihvaćeni diljem svijeta, objasnila je Gordana Barun iz salona Vodotehnika: “Za najbolji estetski dojam često se pristupa smjeru uređenja koje asocira na kućne prostorije jer klijentima je domaća atmosfera s osjećajem opuštenosti izuzetno važna. Korištenje prirodnog ili umjetnog zelenila pomoći će u stvaranju ovog momenta, kao i prisutnost površina koje imitiraju prirodne materijale, poput drveta i kamena. Uz njih će objekt dobiti toliko traženu toplinu i konceptualnu usklađenost. Kod želje za postizanjem premium dojma vidljiv je trend korištenja tamnih tonova i robusnih materijala, poput podnih i zidnih obloga s izraženim reljefom. U ovakvim uspješno uređenim objektima često se aplicira i mramorni uzorak koji prostorijama daje dozu luksuza i jedinstvene osobnosti. Najčešći je izbor u objektima s ugostiteljskom ponudom višeg cjenovnog ranga. Materijalima s efektom betona ili metala najlakše je postići industrijski izgled, a podnim i zidnim oblogama s patchwork uzorkom prostor dobiva dozu razigranosti”.

Prilikom dizajniranja objekta uputno je odlučiti se za jedan smjer uređenja te cijeli prostor i detalje prilagoditi glavnoj temi. “Kada je riječ o ugostiteljskim objektima, posebno je važno uzeti u obzir da su materijali koji se koriste kvalitetni te da boje i oblici budu postojani i u godinama koje slijede. S druge strane, kada je riječ o trendovima treba uzeti u obzir da su oni prolazni, a ugostiteljski objekti nisu prostori koji se često preuređuju. Uređenje interijera najčešće je veliki financijski izdatak pa pri odabiru materijala preporučujemo renomirane proizvođače čiji će proizvodi biti dugoročno rješenje i stilski uspješno odolijevati svim prolaznim modnim trendovima”, kaže Gordana Barun iz Vodotehnike.

Prema njezinim riječima, ugostiteljski objekti sve su češće minimalistički dizajnirani. Koriste se svijetli i prozračni elementi, posebice ako je riječ o manjim prostorima, uz koje je lakše održavati urednost i čistoću. Na ovaj način izbjegava se tzv. ‘zamka prenatrpanosti’ i higijena ostaje na prvom mjestu, a manje kvadrature izgledaju vizualno veće.

Stoga istražite najnovije trendove iz svijeta interijera, a u bogatoj ponudi Vodotehnike pronađite sve potrebno za skladno uređen ugostiteljski objekt u kojem će gosti poželjeti provesti cijeli dan.