Nova John Lewis reklama je reklama o ljubavi, ali ima još razloga zašto je osobito važna ovog Božića.

John Lewis reklame višegodišnje su i tradicionalne, no ova za 2020., s potpisom Oscara Hudsona, u samo dvije je minute objedinile nekoliko važnih činjenica. Najvažnija poruka je ona da se radi o lancu ljubavi i dvije minute ove reklame prikazuju upravo to – koliko je dobro činiti dobro jer to potiče i one oko nas da budu bolji ljudi. No, ono što je važnije je to suradnja John Lewis brenda s umjetnicima, čija je struka najviše pogođena ovom pandemijom.

Na reklami se radilo s velikim brojem njih, kako bi se pružila potpora upravo kreativnoj industriji, a među njima su i Chris Hopewell, koji inače potpisuje spotove za Radiohead i Franz Ferdinand, pa francuski ilustrator i animator Sylvain Chomet. Svojih trideset sekundi u reklami dobila su i četiri studenta s Kingston Universityja.

Za divnu glazbu u pozadini odgovorna je glazbenica Celeste – glas i pjesma za koju su John Lewisa odmah znali da će biti ta koja će uljepšati ‘Give A Little Love’ video. Ova britanska pjevačica odmah se uklopila i cijeloj reklami dala još topliji prizvuk. Njena pjesma već je i postala himna Božića, a možete je i sami cijelu poslušati ovdje.