Svaki tjedan donosimo vam pregled važnih, a manje poznatih vijesti iz područja društva i politike. Vijesti koje su vam možda prošle “ispod radara”, a velik su pomak ili znak nekih većih pomaka pripadajuće industrije – u pozitivnom, ali i u negativnom smjeru

Znanstvenici potvrdili: meksička kuhinja najviše podiže razinu serotonina

Nova istraživanja potvrdila su da meksička hrana najviše podiže razinu serotonina: hormona zaslužnog za dobro raspoloženje. Znanstvenici su otkrili da sastojci poput avokada, graha, rajčica i čili papričica u kombinaciji djeluju snažno na proizvodnju serotonina i endorfina.

Avokado, kao baza za guacamole, bogat je zdravim mastima i triptofanom – aminokiselinom ključnom za proizvodnju serotonina. Grah i rajčica dodatno podupiru ovu funkciju, dok čili papričice potiču izlučivanje endorfina, što stvara osjećaj zadovoljstva.

Osim nutritivne vrijednosti, važan je i društveni aspekt: meksička hrana često se dijeli i priprema za veća okupljanja, što samo po sebi dodatno pojačava osjećaj povezanosti i sreće. Bilo da je riječ o tacosima, enchiladama ili toplom tanjuru pozolea, meksička kuhinja spaja bogate okuse, šarene tanjure i dobro raspoloženje.

Hailey Bieber planira prodati svoj beauty brend RHODE?

Brend za njegu kože i šminku RHODE, koji je Hailey Bieber pokrenula 2022. godine, mogao bi uskoro promijeniti vlasnika. Prema informacijama koje prenosi Reuters, Hailey je u ranoj fazi pregovora s investicijskim bankama poput JPMorgana i Moelisa o mogućoj prodaji brenda, čija se vrijednost procjenjuje na oko milijardu dolara.

Iako službeni proces još nije pokrenut, izvori navode da su u tijeku analize interesa potencijalnih kupaca. Hailey, kao ni banke uključene u pregovore, zasad nisu komentirali situaciju.

RHODE je postao prepoznatljiv po minimalističkom dizajnu, pristupačnim cijenama i uspješnim suradnjama s poznatim osobama poput Tate McRae i Claudije Schiffer. Uspjeh brenda stavlja Hailey uz bok slavnim kolegicama poput Selene Gomez (Rare Beauty) i Jessice Albe (Honest Beauty), koje su također razmatrale prodaju svojih brendova.

Tarantino, Fincher i Brad Pitt ponovno zajedno: nastavak kultnog filma na pomolu

Tri velika imena ponovno se udružuju: Quentin Tarantino, David Fincher i Brad Pitt surađuju na nastavku filma “Once Upon a Time in Hollywood”. Novi projekt, koji će producirati Netflix, zapravo je svojevrsna izvedenica originalnog filma, a fokus će biti na liku Cliffa Bootha, koji tumači Brad Pitt.

Film režira David Fincher, poznat po naslovima “Se7en”, “Zodiac” i “The Killer”, dok je scenarij napisao Tarantino, koji će za njega navodno zaraditi vrtoglavih 20 milijuna dolara. Iako su mnogi isprva mislili da je riječ o prvoaprilskoj šali, više izvora potvrdilo je ovu vijest, što je oduševilo fanove.

Once Upon a Time... in Hollywood (2019) - IMDb

Nastavak će se temeljiti na ranije planiranom Tarantinovom filmu “The Movie Critic”, koji je trebao biti njegov oproštaj od režije. Radnja će biti smještena u 1977. godinu, a Brad Pitt vraća se u ulozi koju je već zapečatio Oscarom.

Kako će nove američke carine utjecati na cijene u Europi?

Uvođenje 20 % carina na europske proizvode od strane američke administracije moglo bi imati neočekivane posljedice na potrošače, a koje uključuju i pad cijena unutar Europske unije. Povećana ponuda, posebno iz Kine i iz zaliha koje su bile namijenjene SAD-u, mogla bi izazvati deflaciju.

Primjerice, vina koja su se trebala izvoziti u SAD po višim cijenama sada ostaju na europskom tržištu i dovode do nižih cijena. Iako to potrošačima može djelovati kao dobra vijest, ekonomski stručnjaci upozoravaju na opasnosti deflacije, odnosno odgodu potrošnje, pad prihoda i rast nezaposlenosti.

Najveća prijetnja leži u neizvjesnosti; kompanije bi zbog nejasnog tržišta mogle zaustaviti ulaganja, što dugoročno može negativno utjecati na europsko gospodarstvo. Reakcije Kine i EU-a, kao i daljnji politički potezi SAD-a, ključni su faktori koji će oblikovati ishod ove ekonomske situacije.

Minecraft izlazi iz ekrana: Nova interaktivna atrakcija otvorena u Londonu

Minecraft svijet dobio je fizičku verziju: u Londonu je otvorena prva europska interaktivna atrakcija inspirirana popularnom videoigrom koja je obilježila mnoge generacije. Minecraft Experience: Villager Rescue nalazi se u četvrti Canada Water i pruža nevjerojatno zabavno iskustvo za sve uzraste.

Posjetitelji mogu istraživati svijet ispunjen modelima u prirodnoj veličini, pikseliranim životinjama i interaktivnim bićima iz igre. Kroz brojne tematske sobe u kojima možete koristiti magične kugle, posjetitelji “skupljaju resurse”, grade objekte i sudjeluju u misijama spašavanja.

Riječ je o atrakciji koja spaja fizičke elemente s digitalnim svijetom Minecrafta, a rezultat je jedinstveno iskustvo koje pomiče granice između igre i stvarnosti. Savršeno za obožavatelje koji žele zakoračiti izvan ekrana i uroniti u omiljeni svijet kockica.