(Justin Bieber i Hailey Baldwin, New York Fashion Week /Getty Images)

Novopečeni mladenci Justin i Hailey u posljednje vrijeme dobro koriste zvjezdani status i epitet ”it” para, pogotovo kada je riječ o pozornosti koju privlače gdje god da se pojave

Mladi par se pojavio na naslovnici Voguea u ožujku 2018. godine, otprilike u vrijeme kada se Justin malo zanemario svoju glazbenu karijeru te se posvetio svom novom brendu ”Drew”.
A sada se izgleda obiteljski posao širi i na beauty sektor, jer je TMZ izvijestio da je tvrtka popularnog modela podnijela zahtjev za dokumentaciju potrebnu za brend ”Bieber Beauty” koji će prodavati kozmetičke linije. Mlada manekenka još je u rujnu podnijela zahtjev za žig ”Hailey Biber” jer želi istražiti nove mogućnosti i prilike koje joj donosi prezime Biber.

Sektor ljepote pokazao se prepunim prilika za slavne i utjecajne osobe, Kim Kardashian, Michelle Pfeiffer slijedile su put koji su Kylie Jenner i Rihanna kovale osnivanjem vlastitih tvrtki (umjesto da samo posude svoje ime licenciranim ugovorima ili suradnjama). Dakle, unatoč činjenici da je beauty sektor nevjerojatno zasićen i visoko konkurentan, ne čudi da svatko s poznatim imena želi iskoristiti tržište.