Talijanski modni brend ima novi projekt koji svijet luksuza uvodi u digitalni svijet
Najnovija inicijativa pod nazivom 10KTF Gucci Grail ima za cilj proširiti Gucci Vault iskustvo. Wagmi-san se udružio s Alessandrom Micheleom kako bi uzeo inspiraciju iz njegovih dizajna za stvaranje ad hoc odjeće i dodataka dostupnih za digitalnu trgovinu 10KTF. Wagmi-san je obukao PFP (inače, pojam koji označava “Picture for Proof”) iz 11 odabranih NFT kolekcija, uključujući popularne Bored Ape, World of Women i Cool Cats.
PFP-ovi, odnosno “Picture for Proof” su NFT verzije profilnih slika koje kolekcionarima omogućuju da ih koriste kao svoje portrete. Kreacije nastale u suradnji Wagmi-sana i Michele uključuju dva prilagođena Gucci looka, dostupna u nekoliko boja. Obje su inspirirane kolekcijama Aria i Love Parade, a budući da je brend već uključen u NFT, pomak prema personaliziranim virtualnim odjevnim predmetima samo je prirodan nastavak dobre suradnje.
Samo će ograničen broj korisnika biti odjeven u Gucci u metaverzumu, podižući ekskluzivitet brenda u digitalnome svijetu, a ovaj projekt nema za cilj potaknuti da se više ljudi uključi – Gucci obleku mogu dobiti samo postojeći korisnici koji već imaju avatare.
Uz brzu ekspanziju i uvođenje NFT-a u različite industrije od nogometa do tenisica, ne iznenađuje da visoka moda želi staviti svoje pravo na Web3 i Metaverse, unatoč tome što pojedinci smatraju da u NFT-ima zapravo nema budućnosti. Ali, kao i sa svakom novom tehnologijom, potrebno je vrijeme da se stekne osjećaj orijentacije i da se konačno pronađe određeni fokus.
upside down cat, it’s gucci time.
but which gucci? pic.twitter.com/UU0Opyqe2V
— andrew wang (@andr3w) March 18, 2022
Kako god bilo, Guccijevi trenutačni napori djeluju autentičnije od prijašnjih, ili pokušaja nekih drugih popularnih brendova, koji su znali kreirati NFT-e samo da stignu na vrijeme na autobus. Problem je što nove generacije počinju prepoznavati što je marketinški trik, a što ulog u stvaranje zajednice – stoga mnogi brendovi imaju velike šanse ostati još neko vrijeme na autobusnoj stanici. Hoće li Gucciju ovaj korak uspjeti, ne sumnjamo da će im se vrlo brzo reći. Zasad se čini da su reakcije pozitivne.
Foto: Gucci PR