Čini se da se legendarni supermodeli vraćaju u prvi plan. Već smo pisali o povratku Helene Christensen i Darie Werbowy, a sada je i predivna Gisele Bündchen ponovno u centru pažnje! Iako nikada zapravo nije niti otišla u mirovinu, pažljivo bira gdje se pojavljuje pa je upravo izišla nova kampanja američkog brenda FRAME velika modna vijest.

Već smo je vidjeli na večeri na kojoj je najavila kampanju, a sad su napokon objavljene i  fotografije velikog fotografa Davida Simsa.

Fotografije kolekcije Zima 2023 stvaraju novi vizualni narativ brenda, triptih triju identiteta koji čine zbroj nove FRAME žene. Prvi se naslanja na grad Los Angeles, to je high fashion strana marke, drugi izražava opuštenost načina života Kalifornije a posljednji je kampanja DENIM ICONS koji stavlja traper u sredinu.

Gisele je bila prva žena o kojoj je suosnivač FRAME-a Erik Torstensson razmišljao kad je planirao novu kampanju. Torstensson poznaje Gisele dugi niz godina i uvijek surađuje s prijateljima u kampanjama, stvarajući autentičnu zajednicu oko brenda koja prožima  sve što radi. Gisele je mnogo toga: poduzetnica, supermodel, majka, ali i dobar građanin, koji brine o
planeti i njenom utjecaju. Torstensson je želio ženu koja je živjela, koja je aspiracijska, ali
također dostižna u određenoj mjeri, jer  iako FRAME prati modu i trendove, također dizajnira komade koji nadilaze godišnja doba, koji se neprimjetno integriraju i razvijaju s našim životnim odabirima. Giselein život, njezina karijera, njezin svijet i filozofija savršeno se slažu s ovim načelima brenda, pa su Gisele i FRAME savršen spoj, što pokazuje i ova odlična kampanja.

Foto: David Sims