(Diesel Black Gold, Milan Men’s Fashion Week Fall/Winter 2018/19/Getty Images for Diesel Black Gold)

U utorak ujutro, prema izvješću koje dolazi iz Bloomberga, Diesel USA Inc, brand poznat po zanimljivom i cool dizajnu traperica, podnio je zahtjev za bankrot.

Dieselova matična tvrtka Diesel SpA za to krivi lošu prodaju, visoke najamnine te neuspjeli pokušaj da se brand revidira. Prema Bloombergovom izvještaju brand nije profitabilan zadnju dekadu. Brand je također više puta bio žrtva internetskih prevara i krađa, što je rezultiralo gubitkom od 1,2 milijuna dolara samo u posljednje tri godine.
Usporedno su ulagali u pozicioniranje branda te plaćali skupe najamnine trgovina na koje je brand potrošio 90 milijuna dolara od 2008 do 2015 godine, dok su ostali brendovi u to vrijeme ulagali u online marketing.

(Diesel Black Gold, Milan Men’s Fashion Week Fall/Winter 2018/19/Getty Images for Diesel Black Gold)

No Diesel neće odustati. Podnošenjem peticije koja uključuje trogodišnji plan preseljenja u jeftinije trgovine, proširenje ženske kolekcije te rad s utjecajnim osobama kako bi podigli svijest o brandu i pojačala online prodaja. To i nije neki inovativni plan, no za početak će im pomoći dok se ne snađu za dalje.