U jednoj od najljepših zagrebačkih ulica, Masarykovoj 17, predstavljena je nova kolekcija jesen/zima brenda Diesel, koju je na Milanskom tjednu mode nedavno predstavio ikonični kreativni direktor Glenn Martens

Seksi, fluidne i zabavne, nova Diesel pravila pod palicom Glenna Martensa postavila su novu kolekciju, koja se sastoji od čak 69 lookova, na tron individualnosti. Nedavno je to potvrdio i Lyst koji je predstavio svoje godišnje izvješće o modi, koji je na listi jednog od najtraženijih postavio upravo ovaj brend. Diesel logo, čini se, nikad nije bio popularniji!

Brojni uzvanici su tako mogli pogledati novu kolekciju odjeće i obuće, satova i parfema te se uvjeriti zašto je Diesel jedan od najpopularnijih brendova godine koji ne samo da odražava pop kulturu, već je i oblikuje.

Odvažni traper komadi fluidnog kroja, predimenzionirani remeni, niski krojevi, mini suknje, kape, prošivene jakne, kožni ruksaci i torbe preko ramena, kao i ovosezonske tenisice s logom Diesel te metalik torbe s predimenzioniranim «D» koje su prilikom lansiranja osvojile društvene mreže, samo su neki od komada koji su sinonim za novi Diesel svijet – i okupljaju eksperimentiranje, pobunu, poigravanje sa stilom i – odvažnost.

Ulaskom u Diesel trgovinu uzvanike je zapuhnula atmosfera klupske kulture 2000-ih, a osim razgledavanja, mogli su uživati i u kupnji uz popust. Uz DJ-a Joe2Shine, mogli su zavrtjeti kolo sreće i osvojiti vrijedne nagrade, od Diesel satova i nakita tvrtke Hora plus, do beauty tretmana u kozmetičkom salonu Melanie.

Osim u zagrebačkoj Masarykovoj ulici, nova kolekcija je dostupna i u Splitu, Diesel Store Krešimirova 4 – 6, kao i na službenom web-shopu. Diesel satove možete potražiti ovdje.