Francuski brend Coperni nedavno je predstavio neobičnu torbicu od stakla u koju baš i ne stane puno. Bez obzira na praktično ograničenje, ovaj model bio je dovoljno poseban da ga vrlo brzo nakon predstavljanja odaberu neka od najpoznatijih imena iz showbiz svijeta
Wow efekt
Coperni je možda najpoznatiji prema svojoj Swipe torbici koja je postala prepoznatljiva kada ju je u jednoj epizodi Euphorije nosila Maddy, odnosno glumica Alexa Demie. Nismo mislili da će ovaj originalni model tako brzo uspjeti nadmašiti još jedan, ovoga puta sasvim nepraktičan i – sjajan. Coperni se u izradi famozne staklene verzije udružio s brendom Heven i stvorio komad koji ne služi samo (ili uopće) kao torbica, već kao nakit ili svojevrsno umjetničko djelo. Ovu torbicu od stakla nedavno smo imali prilike vidjeti na modnoj pisti, gdje ju je u prozirnoj varijanti s rogovima nosila Gigi Hadid, a ostali modeli u plavoj i kromiranoj verziji.
Nedugo nakon predstavljanja, ovaj je modni komad zasjao u rukama najvećih trendseterica. Osim što su je na ovogodišnjoj dodjeli Grammyja nosile Doja Cat i Tinashe, nedavno ju je, prilikom promocije novog reality showa o Kardashianima, prošetala i Kylie Jenner.
Viralni potencijal
Osim samog materijala i izgleda torbice, ovdje je bitno što se u njoj nosi. Zašto? Zato što je sve vidljivo. Iako je sama po sebi statement komad, dodatni nivo pruža i njen sadržaj, o čemu se svakako brinu savjetnici za imidž onih koji ju nose. Tako je Doja Cat na Grammyje u torbicu pospremila bombone, a Kylie Jenner – kozmetičke proizvode svog brenda. Prilika za promociju i jačanje slike o sebi se ne propušta, a ovakav dizajn za to i služi. S obzirom da je danas u svijetu društvenih mreža važno iznenaditi i očarati veliki broj ljudi, ovakav uspjeh i popularnost nepraktičnog, ekskluzivnog i stylish komada poput staklene torbice nije bilo nemoguće predvidjeti.
View this post on Instagram
Foto: Vittorio Zunino Celotto/ Francois Durand/ Amy Sussman/ Getty Images