(Burberry backstage A/W 2019, London fashion Week)
Nakon kontroverzne revije na kojoj je Burberry prikazao majice čije vezice asociraju na smrtne omče, koja je prikazana pod vodstvom Riccarda Tiscija tijekom LFW, u utorak je Burberry putem Instagrama računa objavio provedbu novih inicijativa.
Sljedeći nedavne objave koje su stigle iz Guccija i Prade, a tiču se inicijativa koje promiču različitost i uključenost rasa, Burberry se također pridružuje ovoj hvalevrijednoj inicijativi.
‘Uznemirenost koju smo prouzročili prošlog tjedna prikazavši kontroverzne hoodice, pokazala nam je da nismo tamo gdje želimo bit’- izjavio je Marco Gobbetti, izvršni direktor Burberryja.
Burberry to želi izvesti na tri razine. Prvo će britanski brand ojačati i povećati osjetljivost tema i socijalnih pitanja uvođenjem dodatne obuke za zaposlenike, uključujući i one na visokim pozicijama.

View this post on Instagram

These steps include: 1. Increasing our understanding We will strengthen our understanding of and sensitivity to a range of perspectives to help us live the values we hold and be truly inclusive. We will: . • Introduce additional training for all employees, including senior management • Establish employee councils focused on diversity and inclusion • Assemble an advisory board of external experts 2. Diversifying the pipeline of talent We will evolve our pipeline of talent to ensure we better reflect the world we live in and build a more diverse talent base for the future. We will: . • Strengthen goals to ensure diverse representation in our employee base • Expand our creative arts scholarship internationally to support students from diverse backgrounds and provide full-time employment for 50 graduates from the programme over the next five years • Extend internationally Burberry Inspire, our in-school arts and culture programme designed to help young people overcome challenging circumstances and see future opportunity in the creative industries 3. Championing those who help others We will add to our support of organisations promoting diversity and inclusion and providing assistance to people in crisis, including the Samaritans, who offer a safe, confidential place to which people can turn

A post shared by Burberry (@burberry) on

Slično kao i Prada, Burberry će također uspostaviti ‘vijeća zaposlenika usmjerena na raznolikost i uključenost’, kao i stvoriti savjetodavni odbor vanjskih stručnjaka. I treće, brand će raditi na zastupljenosti različitih talenata te će proširiti svoju stipendiju za još 50 talentiranih studenata te im omogućiti posao sljedećih pet godina.
Nadamo se da će i ostali luksuzni brendovi pratiti primjere Prade, Guccija i Burberryja te stvarati svoje vlastite inicijative za promicanja različitosti u sljedećim godinama.