(Bonobos kampanja, Instagram)

Kako bi proslavili mjesec žena, Bonobos je izbacio gender-bending kampanju koja se bori za ravnopravnost spolova. Bonobos, koji je do sada bio poznat po muškim chinos hlačama, prvi puta predstavlja i pet komada ženske odjeće; dvije košulje, dvije odgovarajuće suknje i kombinezon s popularnim Riviera printom. 40% prihoda od prodaje će biti donirano brazilskoj organizaciji Promundo koja pomaže obrazovanju muškaraca i dječaka o ravnopravnosti spolova i prevenciji nasilja.
‘Kako educiramo, potičemo i osnažujemo muškarce da uzdižu i poštuju žene?’- pitala se Micky Onvural u utorak na službenoj konferenciji. Te dodala da će biti zanimljivo gledati reakciju na žensku kolekciju, za koju nemaju daljnjih planova.

Kampanja uključuje poznate osobe i aktiviste koji se bore za ravnopravnost spolova te služe kao ambasadori brenda. A u novoj Bonobos kampanji se pojavljuju novinarka i aktivistica Noor Tagouri, glumac Darren Criss, modna i beauty direktorica Julee Wilson, glumac i scenarist Tommy Dorfman, otac i kćer koji su ujedno i poslovni partneri Rachel i Rick Antonoff te autor Michael Kaufman.

S obzirom na međunarodni dan žena, danas će svi zaposlenici Bonobosa provesti pola dana na treningu o ravnopravnosti spolova. Ravnopravnost spolova je nešto za što se Onvural strastveno bori te je ponosna što upravo kao žena na mjestu glavne direktorice ima priliku za mijenjati stvari na bolje.

Bonobos je osnovao muškarac koji vjeruje da bi svijet bio ljepše mjesto ako bi ga vodile žene, a potom je svoju bebu Bonobos predao ženi. Često kaže kako uspjeh koji smo vidjeli u posljednjih godinu dana, nikako nije mogao postići muškarac’- rekla je Micky Onvural, glavna direktorica Bonobosa.