Simona je bez sumnje naša najpoznatija i najuspješnija vizašistica. Snažna poslovna žena, čiji je moto “manje je više”, odnedavno je i vlasnica pop-up makeup škole. Simonin look je i inspiracija i težnja, a vlastiti pogled na ljepotu i njegu bez sumnje su oblikovale njezine godine i godine rada na make-up sceni na svjetskoj razini pa je tako svima već dobro poznata i njezina dugogodišnja suradnja s kućom Chanel. Iznimna nam je čast što je pristala biti dio stručnog žirija prvog Grazia Best of Beauty natjecanja. Šta nam je sve otkrila pročitajte u nastavku!

Simona Antonović

Kakav je osjećaj znati da si jedna od najboljih na sceni?

Dobar je osjećaj znati da su suradnici, klijentice i klijenti zadovoljni zajedničkom suradnjom, kvalitetom i kreativnošću izvedbe mog rada ovako dugi niz godina. To mi je jedino važno.

Kako je izgledao tvoj profesionalni put od početka do danas?

Istovremeno sretno i trnovito. Oduvijek sam znala da ću biti make-up umjetnica. Nakon odlaska u London s 19 godina, gdje sam istraživala kako postati profesionalna make-up umjetnica, vratila sam se u Hrvatsku gdje sam se korak po korak, dan po dan, dokazivala i ostvarivala. Sretna sam jer sam oduvijek okružena s iznimnim kreativcima – fotografima, dizajnerima, stilistima, urednicama, frizerima, modelima, koji su se međusobno prepoznavali te poticali i stvarali suvremenu hrvatsku modnu i beauty scenu, kako na početku tako i danas. Radila sam, i još uvijek radim, za gotovo sve relevantne domaće časopise i portale, poznate osobe, dizajnere, revije, glazbenike, nagrađivane reklame. Osvojila sam ELLE Style Awards i MGF Awards 2023 kao najbolja hrvatska i regionalna make-up umjetnica, nekoliko sezona asistirala sam na revijama na Paris Fashion Weeku, a i lansirala sam aplikaciju s make-up tutorijalma, koja je imala 140 00 downloada i mjesecima bila broj jedan u hrvatskom App Storeu.

Već deset godina radim na najvišoj razini beauty industrije kao CHANEL spokesperson na ekskluzivnim predstavljanjima CHANEL make-up proizvoda i na CHANEL snimanjima modnih i beauty editorijala za različite časopise i portale. I dalje se puno educiram, pratim relevantnu svjetsku modnu i beauty scenu, svakodnevno puno radim jer moj put ide dalje i dokazivanju nikad kraja. Nikad ne smatram da znam sve i da sam naučila sve. Točno znam što ne znam i kad je vrijeme za otići u Pariz na revije asistirati najboljim make-up umjetnicima na svijetu kako bi dodatno naučila što me zanima. Naposljetku, pokrenula sam i vlastitu pop-up make-up školu kako bi svoje znanje prenosila dalje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Simona Antonovic (@simonaantonovic)

Koliko se industrija promijenila od kada si počela, kako se razvijala, i kakvo je stanje danas? Koje su primjene dobrodošle, što misliš da se trebalo zadržati?

Sve se toliko jako promijenilo. Na početku mog profesionalnog rada nisu postojali smartphone, Instagram, Facebook, YouTube itd. Nekoć su časopisi bili glavni izvor informacija, a danas su to internetski portali i društvene mreže. Poslovi su se dobivali na preporuku uz naravno dokaz stručnosti – printani portfolio. Nije bilo tko mogao raditi za časopise i reklame ili šminkati poznate osobe. Držao se jako visoki standard u svemu, a kvaliteta tih ranih 2000-ih bila je iznimno važna, i kod nas i vani.

Posljednjih godina se to počelo mijenjati prema lošijem što kulminira rastom utjecaja društvenih mreža, kad sve odlazi u krajnost i često svjedočimo situaciji da svatko misli da može i zna sve, što je daleko od stvarnosti i ljudi su počeli biti potpuno pogubljeni što je uistinu dobro, a što ne. Pozdravljam aktualne promjene koje primjećujem na svjetskim modnim i lifestyle portalima koji baš jako ozbiljno produciraju modni i beauty sadržaj kako bi se vrhunskom kvalitetom razlikovali među sličnim sadržajem. Jer samo beskompromisna kvaliteta izvedbe uz stalno učenje i primjenu novih znanja, jedina sigurno i stablilno omogućava rast i razvoj.

Je li izazovno (naporno?) slijediti trendove, stalno ih pratiti i truditi se prenijeti ih u autentičnom obliku na našu scenu?

Ni najmanje, trendovi se vrte ukrug. Potrebno je ulagati u najbolje proizvode i pratiti najbolje make-up artiste, modnu scenu i pop kulturu na svijetu te što i kako oni rade i to primjenjivati kod nas. Važno je pronaći svoj make-up izričaj u moru istih i neinspirativnih.

Prošla su gotovo dva mjeseca od testiranja proizvoda. Jesi li otkrila neki s kojim se nisi do sada susrela i je li te neki posebno oduševio?

Dosta proizvoda nisam nikad isprobala, no oduševio me Kallos eyeliner.

Iz tvojih dosadašnjih intervjua saznali smo da je puder / cc krema / tonirana krema proizvod bez kojeg ne bi mogla. U sklopu Best of Beauty natjecanja imamo nominacije za Najbolji puder, Najbolju toniranu kremu kao i Najbolji mineralni puder koje si dobila na testiranje pa nas nakon gotovo tri mjeseca testiranja zanima tvoj stručni komentar na iste Naravno, i savjeti čitateljicama kad i kako koristiti koji? Kako se odlučiti za isti? Postoji li neki trik prilikom nanošenja?

Volim mineralnu kozmetiku, ponajprije zbog zdravlja, no i zbog prirodnog ozgleda kože koji volim, a Pandhy’s mineralni puder se pokazao izvrsnim, lagano se nanosi, postojan je. Minerali su jako zdravi i ljekoviti za kožu i pogodni za sve tipove kože. Neka vas ne preplaši tekstura praha, svi mineralni puderi dolaze originalno u prahu i ne isušuju, već se krasno stope s njom.

Tonirana krema It Cosmetics odlučno prekriva, super je razmaziva i postojana. Topla preporuka za sve koji se “boje” pudera.

Tekući puder Lancôme Teint Idole Ultra vječni je klasik među tekućim puderima i meni jedan od najdražih. Tako je lagan da ga niti ne osjetite na licu. Tanak kao zrak i formule koja dozvoljava koži da diše, pruža prekrivanje prirodnog mat izgled tijekom 24 sata.

Maskara je must proizvod svake kozmetičke torbice – tvrdnja je s kojom se često susrećemo. Što ti misliš o istoj?

Mislim da većina nas gotovo da ne izlazi iz kuće bez da nanesemo maskaru na trepavice, s njom svako oko izgleda veće jer su trepavice tada definiranije, djeluju gušće i ljepše. Smatram da maskara na trepavicama poženstveni oko i pogled.

Bez kojeg make-up proizvoda ne izlaziš iz kuće, a kojeg bi se mogla u potpunosti odreći?

Ne izlazim bez pudera/cc kreme, a mogla bi se u potpunosti odreći sjenila za kapke.

Primijetili smo da uvijek imaš lijepe i njegovane usne. U sklopu natjecanja imamo dva proizvoda u sklopu kategorije “Najbolji ruž za njegu usana”. Za koji bi pronašla mjesto u svojoj torbici?

Sviđa mi se suptilan sjaj i njega te nježna ružičasta nijansa ruža BioNike DEFENCE COLOR Nutri Shine.

Znamo da je čišćenje lica jako bitno kao prvi korak večernje rutine u njezi kože. No koliko je čišćenje lica bitno za dobar MAKE-UP? Koji proizvod od nominiranih u kategoriji “Najbolji ČISTAČ” bi izdvojila i zašto?

Bez čišćenja lica nijedna koža ne može izgledati i biti dobro. Prema tome, ono je osnova za zdravu i lijepu kožu.

Najbolje otapalo šminke i nečistoće s lica je svakako nešto masno, a poprilično je dobar Frankly Good Milky splash maslac za skidanje šminke.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Frankly good (@its.franklygood)

Mirisi za dom? Koristiš li ih? Ima li od ovih nominiranih neki koji te se posebno dojmio?

Koristim mirise za dom, svidio mi se Notes of Zagreb.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Notes of Zagreb (@notesofzagreb)

I za kraj. U sklopu Best of Beauty natječaja unutar ostalih kategorija puno je proizvoda. Jesi li možda imala prilike isprobati ili koristiš nešto, i ako da, o kojem je proizvodu riječ?

Sve sam proizvode isprobala te sve, a posebno navedene, i svakodnevno koristim. 🙂

Fotografije: privatan album, Mare Milin, Chanel PR