Kreacije koje ćete poželjeti nositi u posebnim i najvažnijim trenucima svog života, onda kad želite biti jedinstvena i u potpunosti ženstvena.
Umbra, kraljevstvo sjena i snova, mjesto je gdje je nastala nova istoimena kampanja Borisa Pavlina za nadolazeću kolekciju proljeće/ljeto 2019.
Evolucija njegova prepoznatljiva dizajna, koja svake sezone podiže ljestvicu majstorstva izrade, zadržava ženstvenu romantičnost stilskog rukopisa. Ovog puta kampanja je ispričana kroz igru svijetla i tame, poput akvarelom iscrtanih snova u prvim trenucima zore.
Eterične haljine rasplinute po ženskom tijelu poput sjena od svile, a minuciozni detalji protkani stotinama perlica, svilenim laticama te percima, organski se sljubljuju na bezvremenskim siluetama. Nježne nijanse ružičaste stapaju se u pastelnom vrtlogu okrunjenom bijelom i srebrnom.
Haljine koje svojom krhkošću i kompleksnosti prkose fast food trendovima današnje high street mode i odnose nas u vremena starih couturiera. Kreacije koje ćete poželjeti nositi u posebnim i najvažnijim trenucima svog života, onda kad želite biti jedinstvena i u potpunosti ženstvena.
Pod kreativnim vodstvom samog dizajnera te uhvaćena objektivom Franje Matkovića nastala je priča o Umbri, priča o sjenama i ženskoj ljepoti. Za styling kose zaslužna je Maja Misirić za atelier Monet, dok je delikatni make up djelo Sanje Agić. Model je Pavla Predović, a asistentica dizajnera Mateja Presečki.