Ovaj tjedan kreću Olimpijske igre u Tokiju, točnije, 23. srpnja, a povodom tog najvećeg sportskog događanja, Nike je predstavio ne jednu, već četiri dizajnerske suradnje
Kako bi obilježio veliki događaj poput Olimpijskih igara, jedan od najpopularnijih, ako ne i najpopularniji sportski brend na svijetu, udružio se s četiri high-end streetwear brendova kako bi kreirao jedinstvene kolekcije inspirirane sportom i japanskom kulurom. Redom su to Sacai, Ambush, Off-White i Undercover. Svaki od dizajnera iza brenda kreirao je individualne linije.
Off-White
Prva kolekcija koja će se lansirati ovog ljeta je ona Virgila Abloha, a on se fokusirao ne toliko na sportaše, već na lookove sportskih fanova i gledatelja sportskih događanja. Napravio je raznolike komade u koje je utkao svoj futuristički spin, miksajući praktično odijevanje i sportske uniforme.
Ambush
Dok se Off-White usmjerio na gledatelje, Ambush kolekcija inspirana je jarkim bojama Tokija i anime kulturom. Yono Ambush je dodala streetwear element sportskim komadima, poput crop topa i T-shirta koje karakterizira colorblocking s crnom te rozim i zelenim nijansama. Također je rekreirala prsluke i kape s odvojivim dijelom oko vrata, kako bi odala mali hommage subkulturalnim odjevnim komadima čija je najčešća odlika fuzija nadrealizma i praktičnosti.
Sacai
Kao treća kolekcija tu je ona brenda Sacai, koji je temu bazirao na natjecanju i pokretu. Chitose Abe kreirala je mnogo sportskih komada poput tajici, T-shirtova, hoodies i crop topova u smirenim tononovima sive i crne. No njezinu kolekciju obilježavaju tehnički detalji poput druker gumba i miksanja tekstila.
Undercover
Iako Undercover kolekcija nije još online, zna se da je brend koristio elemente košarkaške kulture. Glavna inspiracija Juna Takahashija je japanski streetball – neformalna igra nalik košarci.
Kolekcije pratite na Nike.com
Fotografije: Nike PR