Jeste li znali da hrvatsko tržište ima zanimljiv autentičan domaći brend posvećen ceremoniji čaja? Ta se ceremonija sastoji od ekoloških, ručno probranih čajeva iz hrvatske proizvodnje posluženih uz najfinije setove i dodatke za ispijanje čaja.
“Do ideje o pokretanju brenda Mirisi tišine (lat. Odores Silentii) došlo je prije 3 godine od strane mojeg oca koji je strastveni ljubitelj domaćih čajeva, te stolar koji je kroz čajeve i drvo nalazio trenutke mira u svakodnevnom stresu. Brand je maleni obiteljski posao koji je pokrenut kao hobi. Smatramo da je naša svakodnevica vrlo užurbana i većina proizvoda je fast (od hrane i pića pa sve do mode, komunikacije i međuljudskih odnosa) i u malo čemu se uživa. Hrvatsko podneblje i priroda daruju nam vrhunske biljke te kroz naše proizvode želimo stvoriti ceremoniju “uzimanja vremena” tj. slow pića koje krajnjem korisniku omogućuje uzimanje vremena za mir i tišinu kroz transformaciju boje, mirisa i okusa čaja”, govori mi Magdalena Sekulić zadužena za marketing ove zanimljive obiteljske tvrtke.
Čajevi s potpisom Odores Silentii nastaju u partnerstvu s OPG-om Bioplant iz Križa koji na svojim poljima uzgaja vrhunske ekološke biljke koje zatim kroz proces ručnog odabira prenose u Odores Silentii čajeve. Naglasak je na ručnom odabiru najkvalitetnijih dijelova bilja koji upravo čini razliku od postojeće tržišne ponude. Za 1 kg njihovog matičnjaka potrebno je 4-5 sati ručnog probiranja listića.
“Planiramo suradnju i s još nekoliko OPG-ova kako bi proširili asortiman i pozicionirali Odores Silenti kao brend hrvatskih ručno probranih čajeva (hand picked)“, kaže mi Magdalena. Za cijelu čajnu ceremoniju potreban je i adekvatan pribor stoga Odores Silentii u svojoj ponudi ima jedinstvene staklene šalice s filterom za uživanje u transformaciji boja te drveni pribor za posluživanje koji sami ručno obrađujemo.
“Drvo je vjerni pratitelj čovjeka i u njemu možemo prepoznati i naše životne ožiljke kao i lijepe trenutke samo ako “uzmemo vrijeme”. Tražimo jedinstvene komade drveta koje ručno obrađujemo te premazujemo prirodnim uljima kako bi istaknuli ljepotu drveta i svih njegovih ožiljaka i šara. Svaki set je unikatan i personaliziran (graviramo logo, ime, posvetu) za svakog pojedinog kupca te je pakiran u ručno rađene drvene škrinje. Prošli mjesec smo lansirali novo pakiranje i vizualni identitet te predstavili najnoviji set Mir uz koji dolaze 4 pakiranja naših čajeva.” Svi setovi su ručno rađeni u Hrvatskoj dok za pribor tvrtka također ima partnere specijalizirane za izradu pribora koji se koristi za ispijanje čaja.
Pitam Magdalenu, kakva je uopće kultura ispijanja čaja kod nas s obzirom na to da se baš time bave. “Koliko je nama poznato ne postoji razvijena kultura čaja u Hrvatskoj. Postoje ljubitelji čajeva i dobra ponuda uvoznih čajeva te mnogo komercijalnih čajeva u filter vrećicama. Većina ljudi konzumira čaj ako je bolesna ili ako je popila previše kava ili gaziranih pića pa da malo ”opusti želudac”. Mi želimo ponuditi bilje iz Hrvatskog podneblja koje je probrano kako bi se spojile sve ljekovite karakteristike našeg bilja i stvorila želja za konzumiranjem čaja koji je ukusan i zdrav. Hoće li uživanje u domaćim vrhunskim čajevima postati kultura vrijeme će pokazati, mi smo to isprobali osobno i vjerujemo u to.”
A cjelokupna ideja o brendu Odores Silentii krenula je ovako; “Sve je krenulo od hobija koji je prerastao u praktični poligon tijekom našeg fakulteta gdje smo zajedno u praksi učili o poslovanju, marketingu i prodaji. Kroz ovo vrijeme smo stvorili puno divnih zajedničkih trenutaka u dizajnu, proizvodnji, isporuci kao i u ispijanju naših čajeva. Također smo susreli divne suradnike i vidimo ovo kao potencijal da povežemo male domaće poduzetnike i OPG-ove te ponudimo tržištu najbolje od hrvatskih čajeva. Smatramo da smo kroz 3 godine razvili kvalitetne proizvode i ove godine planiramo intenzivirati naše aktivnosti u marketingu i prodaji.”
Proizvodi su trenutno dostupni na web stranici odoressilentii.com te se mogu naručiti putem društvenih mreža poput Instagrama i Facebooka. Vlasnici se nadaju i mogućnosti otvaranja showrooma u skorijoj budućnosti gdje će svi zainteresirani moći uživo vidjeti i isprobati proizvode.