Čini se kako je pandemija i kod onih najvećih izazvala empatiju koja polako rezultira promjenama na svim razinama u društvu, pa tako i na poslovnoj.

Poznata stranica LinkedIn svojim će korisnicima na engleskom jeziku omogućiti novu stavku u njihovim životopisima. Naime, shvatili su da se njihovi korisnici često ‘bore’ sa situacijom kada imaju praznine od nekoliko mjeseci ili godina i svom CV-u, osobito kada se radi o roditeljstvu. Kako bi im bilo jednostavnije izraziti se, ali i kako bi pokazali neki ‘respect’ prema onima koji ostaju doma brinuti se za svoju djecu, LinkedIn uvodi stavke ‘stay at home mom’, ‘stay at home dad’, ‘stay at home parent’.

Još jedan od razloga zašto je ovo velika vijest je sama činjenica da su na proljeće 2020., na samom početku pandemije, svoje poslove, kako bi se kući brinule od djeci, ostavile oko 3.5 milijuna žena – to uključuje one koje su dobile plaćeni porodiljni, neplaćeni, koje su dobile ili dale otkaz. Činjenica je da se u obitelji za ostajanje kod kuće često i odlučuju žene, upravo iz razloga jer veću zaradu imaju muškarci.

U daljnjim istraživanjima kroz ljeto 2020. također je dokazano kako ogroman postotak žena napušta poslove zbog situacije s Covidom, osobito majki djece predškolske dobi. Kako bi im, između ostalog, olakšali ponovnu potragu za poslom, kao i tatama i svima onima koji su zbog određenih okolnosti morali napustiti posao, LinkedIn uvodi još i stavke ‘care taker’ ili jednostavno ‘mom’ i ‘dad’

Foto: Unsplash