Jedan od omiljenih proizvoda u svijetu trenutno je oversized hoodie. Možda je do toga što provodimo više vremena kod kuće nego inače ili samo do činjenice kako je najugodnije vrijeme provedeno na kauču u najmekanijim materijalima. Vjerujemo kako je taj doživljaj opuštanja univerzalan.
Hrvatsko je tržište ovih dana dobilo odličan novi brend Meqano. Predimenzionirana hoodica odnosno dekica koju možeš obući stvorena je s ciljem da ugrije i one najzimogroznije te da pruži apsolutnu mekoću i udobnost svim snuggle tipovima. Za chillanje pred TV-om zimi, ušuškavanje u prohladne proljetne večeri na terasi ili samo ako trebate nakratko ‘izletiti’ iz kuće u susjedstvo, ovaj je modni komad za po doma idealan. Pokrenula ga je Katarina Krizmanić koja je na ideji počela raditi još prije nekoliko godina.
“Moj proizvod je kvalitetom konkurentan engleskoj inačici, a cijenom je prilagođen kupovnoj moći našeg tržišta. Još jedna razlika u odnosu na ostale brandove – Meqano jedini pored univerzalne veličine za odrasle (6 x XL veličina) ima i dječju verziju. Proizvod dakle dolazi u 2 veličine i 3 osnovne pastelne boje; pink, baby blue, siva”, govori mi Katarina koja je posljednjih dvadeset godina radila kao buyer i product developer za domaće i strane kompanije. Živjela je i radila u Hong Kongu, Shanghaiu te se nakon toliko godina napokon odvažila i za vlastiti projekt. Kaže mi kako je na ideju došla kada je vidjela da postoji potražnja i interes za ovakvim praktičnim proizvodom.
“Svako malo kada bih hoodicu navukla na sebe ujutro ili da se ugrijem predvečer na terasi, netko iz društva bi me pitao od kuda mi to, uz neizostavno oduševljenje kako je praktično, mekano i toplo. Kada sam ove jeseni vidjela da je u Britaniji lansiran ovakav proizvod, i po kojoj cijeni, bilo mi je jasno da i domaćem tržištu treba ovako nešto. međutim, po puno povoljnijoj”.
Katarina je proizvodnju dogovorila direktno s tvornicom s kojom je surađivala godinama i prije, a koja je usko specijalizirana u tkanju polyesterskog recikliranog vlakna te proizvodnji raznih vrsta deka koje izvoze najviše na ameičko tržište. Kod odabira imena, loga i web stranice pomogli su joj prijatelji, a naziv je nastao upravo iz spomenute reakcije ljudi koji su vidjeli proizvod – “ajmeeeee kako je to meeeekanooo”. Kaže mi i kako je brend službeno lansiran oko Božića dok su s aktivnom prodajom i dostavom krenuli prije nekoliko dana.
“Čekali smo do zadnjeg trenutka kutije, mašne, papir za zamatanje, ukrasne naljepnice… jer sam željela da svaka hoodica do kupca dođe u lijepom poklon pakiranju pri čemu kutija mora biti od recikliranog kartona.”
Brend je svjež, za sada vrlo uspješan, a planova je još puno.
“Cilj brenda Meqano nije samo one time only projekt već je plan oplemeniti ga proizvodima koji imaju istu poveznicu, a to su mekoća i udobnost. S obzirom na današnje uvjete života, Covid i “ostani kod kuće” na stranu, svima nam je nakon napornog radnog dana i stresa modernog načina života potreban predah. Nekome je to surfanje internetom, nekome gledanje televizije, nekome čitanje knjige… svatko ima svoje načine. Ono što je jednako svima jest upravo potreba za opuštanjem, uz nešto udobno i meko. Dva proizvoda (dvije kategorije) su već u pripremi i ako sve bude po planu lansirat ćemo ih tijekom proljeća”.
Više potražite na www.meqano.hr