2 stu 2018
1 od 12
Nike Jordan, 135 kn
2 od 12
Gucci, 830 kn
3 od 12
Miu Miu, Pascal Le Segretain/Getty Images
4 od 12
Fendi, Guliver/Getty Images
5 od 12
Nike, 230 kn
6 od 12
Adidas Gosha Rubchinskiy, 112 kn
7 od 12
Chanel, Peter White/Getty Images
8 od 12
Fendi, 712 kn
9 od 12
Givenchy, 900 kn
10 od 12
Thom Browne, Photo by Peter White/Getty Images+
11 od 12
Undercover, Peter White/Getty Images)
12 od 12
Prada, 930 kn
Rečenice poput “Nosite ih na bosu nogu bez čarape, bez obzira na minus vani” danas se čini kao davna prošlost. Štoviše, nisam siguran niti da Francuskinje više održavaju tu naviku. Nekoć je fina i skupa cipela bila početak i kraj svake uspješne modne avanture. Danas, čini se, glavni detalj uzbuđenja predstavlja čarapa, koju plaćamo po cijeni gotovo jednakoj onoj po kojoj smo donedavno plaćali cipelu!
Ne znam je li se nekim čudom Miuccia Prada našla u mom rodnom kraju pa se u brdima Like i Gorskog kotara inspirirala tamošnjom tradicionalnom grubom vunenom čarapom pletenom od domaće ovčje vune? Čisto sumnjam, no njezine čupave bijele sokne za aktualnu Miu Miu kolekciju neodoljivo nalikuju na luksuznu verziju spomenutih, samo u finoj, mekoj izvedbi sa svilom i kašmirom. Za svoju prvu liniju, Prada je pak napravila sokne u pamučnoj, ali i finoj tankoj najlonskoj izvedbi ukrašenoj prepoznatljivim logo trokutićem. Treba li spomenuti da za njima u svijetu fashionistica, blogerica i influencerica vlada već potpuna pomama?! Cijena “simbolično” starta od 930 kuna naviše.
Dries Van Noten i Simone Rocha odlučili su se za sofisticiranu verziju crne sokne u sandalama za razliku od većine ostalih koji su i čarape protkali logom te odlučili to masno naplatiti. Ako vam savjest ne dozvoljava da za Gucci sokne protkane metalnim nitima izdvojite i do 150 eura, gotovo jednako toliko za Givenchy i logom optočen Fendi, ne znači da vam se prsti nužno moraju smrzavati ove jeseni. Moj vam je savjet da jednostavno idete na klasičnu sportsku čarapu brendova kao što su Nike, adidas ili Reebok. Vjerujte, i sportska bijela čarapa s logom danas je više nego legitiman statement s najskupljim cipelama i sandalama. Bilo kako bilo, skupe ili jeftine, sada vam je jasno da su sokne nezaobilazne, što i nije potpuna novost jer se trend razvija već nekoliko posljednjih sezona. Ugrijani nožni prsti dodatan su motiv za to da riskirate i isprobate trend i sami.