U ambijentu nedavno otvorenog concept storea Selectedd u Martićevoj, među pažljivo odabranim dizajnerskim predmetima, održano je predstavljanje Gathering Cards – novog autorskog projekta Tatjane Grozdanić Begović, arhitektice i partnerice iz renomiranog studija 3LHD, koji je u samo jednoj večeri osvojio sve prisutne
Događanje nazvano The Art of Gathering bilo je više od klasične promocije: intimno okupljanje, polagani ulazak u svijet karata i nježna demonstracija njihovog potencijala da stvaraju povezanost, prostor i trenutke u kojima zastajemo.

Karte koje su nastale iz procesa – i vratile proces ljudima
Gathering Cards rezultat su dvogodišnjeg istraživanja Tatjaninog osobnog procesa, intuitivnog pristupa i promišljanja o tome kako umjetnički izraz može postati alat za svakodnevicu. Svaka od 48 karata nosi jednostavnu riječ ili rečenicu – čistu, nepretencioznu, otvorenu – i fragmente jednog nježnog akvarela u nijansama plave, zelene, crvene i žute. Vizualni identitet karata kreirala je višestruko nagrađivana i međunarodno priznata dizajnerica Lana Cavar, suosnivačica nekadašnjeg studija CavarPayer i dio kolaborativne platforme CLANADA. Dizajn je minimalistički, u crno-bijeloj paleti kako bi se zadržalo naglasak na akvarelima. Sve je objedinjeno iznimno preciznom i promišljenom tipografskom kompozicijom, čime proizvod dobiva ravnotežu između umjetničkog i luksuznog, između intuitivnog i dizajnerski promišljenog.

“U trenutku osobnog zastoja slike su postale medij transformacije: preko njih sam ispisivala ono što želim otpustiti, a zatim sam ih razderala. Okružena komadićima, osjetila sam olakšanje – spremnost za novi početak. U rasutim dijelovima vidjela sam mozaik mogućnosti. Svaki me komadić zvao da mu udahnem novi život. Destrukcija je otvorila put kreaciji. Na svaki sam dio ispisivala riječi koje su me veselile i inicirala ih novom vibracijom. Tako su nastale ove karte”, govori Tatjana.

“Ponavljala sam proces: naslikala bih sliku, razlomila je, inicirala dijelove i slagala prve špilove, koje sam darovala prijateljima. Zajedno smo ih koristili, izvlačeći karte koje su razgovarale međusobno… Tu sam shvatila da se stvara nešto veće: prostor. Prostor za razgovor, igru, intimnost, i povjerenje. I to je, u suštini, Gathering Cards.“

Intiman event koji je postao ogledalo ideje
Na predstavljanju su gosti mogli isprobati karte, promatrati njihove međusobne odnose i okupljati se oko kružnih kompozicija koje one stvaraju kad se polegnu jedna uz drugu. Upravo ti kružni rasporedi naznačuju još jedan sloj priče: naglašavaju cikličnost, promjenu i činjenicu da su karte, baš kao i dani, i mi, svaki put drukčije.

Atmosfera večeri reflektirala je i samu srž proizvoda: toplinu, nježnost znatiželju i tihu povezanost s drugima. Pažljivo promišljeni detalji i mogućnost da se gosti zadrže u vlastitom ritmu učinili su event iznimno osobnim, gotovo ritualnim.
U kratkom uvodnom govoru Tatjana je okupljenima poručila:
“Gathering Cards zamišljene su kao mali rituali – jutarnji, večernji, osobni ili zajednički. Prilika da se povežemo sa sobom samima ili s ljudima do kojih nam je stalo. Večerašnje okupljanje za mene je potvrda da i dalje tražimo načine da budemo bliži, prisutniji i iskreniji jedni prema drugima.“

Premium proizvod za osobnu uporabu i zajednička iskustva
Karte imaju široku primjenu: mogu se koristiti samostalno za dnevnu refleksiju ili kao nježan početak dana, dok se u grupnom okruženju otvaraju kao alat za razgovor, kreativni proces, radionice, coaching ili jednostavno – lijepo druženje.
Njihova estetika, kvaliteta izrade i pažljivo izrađen identitet čine ih idealnim darom, ali i predmetom koji se lako uklapa u suvremene interijere, kreativne prostore i lifestyle navike.

Dostupnost
Gathering Cards od sada su dostupne u Selecteddu u Ratkajevom prolazu, u ograničenim količinama po promotivnoj cijeni, a uskoro će se moći naručiti i putem službenog webshopa, koji će omogućiti i međunarodne narudžbe. Posebne edicije, suradnje i prateći sadržaji najavljeni su za narednu godinu, čime brend ulazi u razvojnu fazu širenja na hrvatsko i inozemno tržište.
Foto: Sanjin Kastelan

