U inspirativnom ambijentu zagrebačkog studija Ko:Ke, Beauty Garden, ekskluzivni zastupnik korejskog make-up brenda TFIT, predstavio je filozofiju ljepote koja osvaja svijet – “no make-up” make-up, u znaku prirodnog sjaja, jednostavnosti i lakoće.
Uz brojne beauty novinarke, influencerice i partnere, event je ponudio autentičan korejski experience, spajajući estetiku i emociju kroz atmosferu, glazbu i okuse.

Za posebno gastronomsko iskustvo pobrinuo se chef Cheolhui Lee, poznat po svom inovativnom pristupu korejskoj kuhinji, koji je pripremio kreativne zalogaje i pića nadahnuta balansiranom harmonijom – istim vrijednostima koje TFIT prenosi kroz svoju filozofiju nježne, ali učinkovite ljepote.
Posebnu pažnju privukao je dizajn i vizualni identitet eventa, koji je reflektirao TFIT-ovu filozofiju jednostavne elegancije čistih linija, svježih boja i suptilnih cvjetnih instalacija.

Za prezentaciju proizvoda odabrana je Silvija Bradić, priznata make-up artisticа koja između ostalog ima i status umjetnika, zahvaljujući dugogodišnjem radu u filmskoj i kazališnoj šminki. Njezino iskustvo i osjećaj za prirodnu ljepotu činili su je idealnim izborom za predstavljanje TFIT filozofije „no make-up“ make-upa.
Tijekom demonstracije, Silvija je prikazala kako TFIT make-up pristaje svim tipovima kože, od mladenačke do zrelije. Zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, proizvodi su istaknuli ljepotu svake žene, bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.

Tijekom predstavljanja proizvoda, naglasak je bio na univerzalnosti make-upa koji pristaje svim tipovima kože – od mladenačke do zrelije. U interaktivnom dijelu eventa, vizažistica je demonstrirala kako proizvodi, zahvaljujući laganim teksturama i prirodnom finišu, ističu ljepotu svake žene, bez obzira na dob, dok je rezultat bio sjajan, svjež i prirodan izgled kože.

“Naša misija je predstaviti hrvatskom tržištu brendove koji mijenjaju percepciju ljepote, a TFIT to čini upravo kroz ideju da make-up nije maska, već način da istaknemo sebe,” izjavila je Irena Šehović, Brand Manager Beauty Gardena. “Filozofija ‘no make-up’ make-up savršeno se uklapa u duh današnje žene: sigurne i prirodne.”
Tijekom večeri, uzvanici su imali priliku isprobati TFIT proizvode poznate po laganim teksturama, prirodnom finišu i formulama koje njeguju kožu, čineći je svježom i blistavom bez osjećaja težine.
Event je potvrdio poziciju Beauty Gardena kao važnog igrača u dovođenju inovativnih beauty brendova na hrvatsko tržište i regiju, te još jednom pokazao snagu suradnje između dizajna, gastronomije i kozmetike.
S obzirom na interes koji je TFIT izazvao među uzvanicima, sada je idealan trenutak za upoznavanje s brendom – na Beauty Gardenu do kraja tjedna svi su proizvodi sniženi 15 %, a uz svaku kupnju TFIT proizvoda iznad 50 € dolazi poklon: viralni TFIT concealer u nijansi Neutral.
Tekst i fotografije: Promo


