Tommy Hilfiger u novu sezonu ulazi punom brzinom, predstavljajući kampanju za jesen 2025. pod nazivom “The Hilfiger Racing Club”

Inspirirana bogatim nasljeđem američkog stila i duhom koji pomiče granice, kampanja spaja luksuznu nostalgiju motosporta s prepoznatljivom preppy estetikom u suvremenom, odvažnom izdanju.

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre.

Reimaginacija preppy stila srž je moje kreativne vizije već 40 godina“, izjavio je Tommy Hilfiger. “Od samih početaka kombinirao sam klasičan američki stil s vibrantnim kulturnim utjecajima i uzbuđen sam što to nasljeđe nastavljam graditi. Ova sezona donosi novo poglavlje kampanjom The Hilfiger Racing Club, koja pruža svjež zaokret jednom od ključnih trenutaka preppy kalendara.”

Kampanju potpisuje renomirani fotograf Glen Luchford, poznat po svom osjećaju za atmosferu i bezvremensku estetiku. Njegov objektiv prenosi energiju i individualnost likova koje tumače Hoult – u ulozi šarmantnog vozača i zaljubljenika u vintage motosport, te Schiffer – kao oličenje glamura i bezvremenske elegancije.

“Interpretacija ove kolekcije nosi onu energiju koju obožavam na stazi”, istaknuo je Hoult. “To je tradicija isprepletena životom i zabavom. Klasičan američki preppy izgled u svom najboljem izdanju – bezvremenski i cool.

Claudia Schiffer dodala je: “Tommy ima nevjerojatnu sposobnost stvaranja kolekcija koje su istovremeno razigrane i sofisticirane. Osjećaj slobode i radosti pretočio je u ovu kampanju – bilo je zadovoljstvo biti dio tog svijeta.”

“The Hilfiger Racing Club” ne predstavlja samo kolekciju nego i stav. Svaki detalj slavi nasljeđe motosporta i klasične američke mode, ali istodobno otvara vrata novoj eri stila: slobodnog, odvažnog i osobnog.

Jesen 2025. donosi i početak novog modnog narativa brenda pod sloganom “You’re Invited, No RSVP Required” – poruke otvorenosti, inkluzije i autentičnog izraza.

Kolekcija reinterpretira preppy nasljeđe kroz bogatstvo tekstura i slojevitih kombinacija: tartan košulje, traperice s vodootpornim završnim slojem, kaputi od održivih mješavina vune s upečatljivim kariranim uzorkom. Njujorška elegancija oživljava kroz oksford košulje ispod rugby majica, ležerno nošene kravate, plisirane suknje uz duks majice s amblemima i traperice, dok torba American Icon upotpunjuje svaki styling.

To je moderno nasljeđe preppy stila – okrenuto naglavačke, ali i dalje u prepoznatljivom Hilfigerovom duhu.

Kolekcija za jesen 2025. dostupna je u Tommy Hilfiger trgovinama u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Zadru, u svim Fashion&Friends multibrand trgovinama, kao i online na fashionandfriends.com i u mobilnoj aplikaciji.

Tekst i fotografije: Promo