Maison Margiela već desetljećima nosi reputaciju brenda koji svoju moć gradi u sjeni, gdje je dizajn uvijek važniji od lica koje ga predstavlja. Martin Margiela godinama izbjegava medije i intervjue, a sama modna kuća već dugo njeguje filozofiju anonimnosti, što je i postalo njihov svojevrstan zaštitni znak. Taj gotovo mitski odnos prema odijevanju i prezentaciji stvorio je kultni status za Margielu, a svaka nova kampanja dočekivana je s velikom znatiželjom u modnom svijetu

No, ove jeseni, Margiela je odlučio zakoračiti u nešto sasvim drukčije, i to ni manje ni više nego u društvu megazvijede Miley Cyrus! Američka pjevačica postala je prvo lice brenda u najnovijoj kampanji AW25, koju je snimio Paolo Roversi. Iako planetarno popularna, fotografije s Cyrus u glavnoj ulozi doslovno zrače atmosferom suptilne introspektivnosti; Miley je na trenutke gotovo neprepoznatljiva, a njezino lice obavijeno je sjenom ili djelomično skriveno iza odjeće, što odražava Margielin temeljni kod diskrecije. Posebnu dimenziju kampanji daje oslikano tijelo Miley Cyrus, hommage tzv. bianchetto tehnici koju je kuća uvela 1989. godine, dok su jedini prepoznatljivi detalji kultne Tabi čizme. Roversijev pristup tako stvara prepoznatljiv osjećaj intimnosti, gotovo ritualnog promišljanja. I sama Miley o snimanju je govorila kao o umjetničkom iskustvu koje je spojilo njezin izraz s vizualnim jezikom kuće, što je stvorilo savršen sklad između tijela, odjeće i svjetla.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela)

Iako se radi o rijetkoj (i dosad nepostojećoj) suradnji s poznatom osobom, Miley i Margiela već neko vrijeme “javno pokazuju” međusobnu ljubav. Pjevačica je brend nosila na glazbenim promocijama i red carpet događanjima, od singla “Used To Be Young” do Vanity Fair Oscar partyja, a sada tu vezu potvrđuje kroz kampanju u kojoj elegancija i misterij kuće dobivaju jedno novo, vizualno tumačenje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

Ova iznenadna suradnja definitivno pokazuje kako Margiela uspijeva zadržati svoj kultni identitet dok istovremeno nudi novu dimenziju, i to kroz lice koje je svjetski prepoznatljivo, ali i vrlo mistično. Za ljubitelje mode i fanove Miley Cyrus, rezultat je fascinantan susret umjetnosti i stila, u kojem svaka stvorena fotografija prikazuje svojevrsnu igru između prisutnosti i skrivene, gotovo čarobne aure brenda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela)