SKIMS, brend Kim Kardashian, predstavio je najnoviji proizvod u kolekciji koji je, odmah po izlasku, izazvao val šala, ali i kritika

Seamless Sculpt Face Wrap elastična je maska s kompresijskim učinkom. Nosi se oko vilice, vrata i glave, a ideja je da oblikuje donji dio lica. U službenom opisu stoji da je riječ o inovaciji na beauty sceni, kao i da je maska napravljena od tkanine koja oblikuje tijelo, a po kojoj je SKIMS postao poznat. Navodno je protkana nitima kolagena koje bi trebale hidrirati kožu i poboljšati njezinu teksturu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Poput većine pothvata bilo koje od sestara Kardashian-Jenner, i ovaj je izazvao brojne reakcije. Većinom se raspravlja o (ne)učinkovitosti proizvoda, dovođenju beauty standarda do apsurda, ali i povlače duhovite paralele s Hannibalom Lecterom (na što se čak oglasio i legendaran Anthony Hopkins).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anthony Hopkins (@anthonyhopkins)

Bandaže za lice i trake, prema stručnjacima, mogu djelovati. Primjerice, blagi pritisak može smanjiti otečenost lica i poboljšati cirkulaciju, što upravo rezultira onim što očekujemo od maske koja oblikuje lice. Riječ je o kratkotrajnome učinku, što znači da ovaj alat ne može uistinu promijeniti kompoziciju i strukturu vašeg lica i mišića. Ne može podići i zategnuti kožu niti smanjiti masno tkivo u licu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Ono što svakako može – pogotovo kad ga promovira osoba poput Kim Kardashian, začetnica gotovo nerealnih standarda ljepote, ali i fantastična poslovna žena – jest dodatno trenirati strogoću i nedostižnost ideala ljepote. Alex Light, kako prenosi Cosmopolitan, aktivistkinja, ironično je komentirala da moramo “oblikovati vilicu lica dok spavamo jer čak i kad se odmaraju, ženama jednostavno nije dopušteno da se opuste.”

SKIMS je brend koji vješto promovira svoje proizvode i uspješno kombinira estetiku brenda s vrijednostima koje utjelovljuje sama Kim Kardashian. Ipak, tanka je granica između inovacije u industriji ljepote i još jednog načina profitiranja na nametnutnim nesigurnostima.

Foto: Instagram