Goodreads je svojevremeno bio mala revolucija za ljubitelje knjiga i preteča raznih online zajednica koje su tek bile u svom nastanku. Uslijedio je Letterboxd za filmofile, a sad smo naišli na aplikaciju koja bi mogla postati ekvivalent u beauty svijetu

Još nije dostupna u Europi, ali beauty aplikacija Iris mogla bi postati novo mjesto okupljanja beauty entuzijasta. Djeluje baš kao Goodredas ili Letterboxd, u kojima spremamo svoje favorite, ostavljamo recenzije, pretražujemo stvarne recenzije drugih korisnika i pronalazimo novitete.

What’s good, not sponsored

Predstavila se pod krilaticom “What’s good, not sponsored”, što simbolizira osnovnu ideju da su recenzije korisnika stvarne i u potpunosti nesponzorirane. Zasad je dostupna samo u SAD-u i Kanadi, dok je u Europi u App Storeu i Google Playu još nema. Pokrenula ju je Jenny Qian, poduzetnica koja je 2019. godine započela livestreaming beauty platformu na kojoj su svoje streamove držali content kreatori i brendovi. Platforma više nije aktivna, a Qian se okrenula razvoju aplikacije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jenny Qian (@jennylqian)

Trenutačno ima ocjenu 4.7, uz više od 200 recenzija koje su mahom pozitivne. Moguće je povezati se s drugim korisnicima aplikacije, a paralelno pratiti najnovije vijesti iz beauty industrije i launchanje novih proizvoda poznatih brendova.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Iris App (@the.iris.app)

U aplikaciji korisnici imaju mogućnost glasanja za proizvode na raznim listama, a svakog se tjedna proglašavaju i tjedni beauty favoriti. Često se održavaju i giveawayi za korisnike, a Iris nudi i bodove u zamjenu za pisanje iskrenih recenzija, koji se potom mogu zamijeniti za poklone.

Najviše informacija o aplikaciji dijeli se na službenom Instagram profilu, na kojem s neizvjesnošću pratimo vijesti o dolasku na europsko tržište!

Foto: Pexels, Instagram, App store