Modni trendovi dolaze i prolaze s različitim sezonama, a statement komadi mijenjaju se iz tjedna u tjedan. Ipak, neki modni komadi nadilaze kulturu trenda jer u sebi nose ukorijenjenu funkcionalnost i simboliku. Tenisice su savršen primjer, a Nike se kao brend pozicionirao među one kojima se uvijek vraćamo

Svestranu kompaniju obilježili su brojni uspjesi, ali i financijske poteškoće koje je svaki put izbjegla last-minute mudrim potezima, kojima se brend upleo u kulturu glazbe, umjetnosti i sporta. Konstantno vlastito inoviranje vidljivo je i ove sezone, u Nikeovoj najnovijoj suradnji i kampanji s brendom A Ma Maniére.

Nastao kao vizionarski projekt Jamesa Whitnera, A Ma Maniére se u 11 godina postojanja profilirao kao luksuzni butik-modni brend koji koketira s uličnom estetikom, visokom modom i kulturom. Suradnja s Nikeom započela je 2021. godine, a od tada svako novo izdanje tenisica privlači pozornost modelima koji doista odaju dojam sofisticirane i precizne izrade, vrhunskih materijala i originalnog dizajna.

Najnovija zajednička suradnja dio je kampanje Every Summer Tells a Story i temelji se na modelima Air Force 1 i Air Max 95. Potonji je odmah privukao pozornost zanimljivom reinterpretacijom modela koji je prisutan već 30 godina. Elegantna paleta smeđih, ljubičastih i sivih nijansi te upečatljivi šavovi čine ove tenisice idealnim spojem uličnog i luksuznog stila.

Tenisice su trenutačno dostupne u AMM webshopu.

Foto: Nike