
Jučer je poznati zagrebački concept store The Rite Store u suradnji s Bread Clubom održao ekskluzivno predstavljanje novog mirisa iz radionice norveške niche parfemske kuće Son Venin naziva “Pain Nouveau”, čiji je doslovni prijevod “novi kruh”
Ovo je predstavljanje okupilo brojne poznate ljubitelje mirisa poput Maje Šuput, Marka Grubnića, Lane Klingor, Paule Sikirić, Korane Marović, Meri Goldašić, Mije Matić, Lune Valas i ostali.
“Pain Nouveau” miris je koji istražuje kontraste između nostalgije i novog početka, evocirajući neke nove životne i olfaktorne trenutke. Luksuzan, kreativan i suvremen, s toplinom kruha, slatkoćom smokve i elegancijom finog drva, “Pain Nouveau” donosi istovremeno i poznato i iznenađujuće iskustvo. U gornjim notama otvara se mirisima lista smokve, papra i bergamota, u središtu pronalazimo miris i toplinu svježeg kruha, uz mimozu i narančin cvijet, a u donjim notama ćemo prepoznati sandalovinu, ambrox i burbon vaniliju.
Son Venin, nezavisna parfemska kuća sa sjedištem u Oslu, vjeruje u snažne koncepte i majstorski pristup pri kreiranju mirisa. Svaki njihov parfem, jednako kao i bočice te pakiranja zrcale skandinavske korijene, a same kompozicije jedinstvene su, sofisticirane i karakterne. Klijentima The Rite Storea već su poznati mnogi Son Venin mirisi, uz izuzetno popularan “Ambr Super” te nagrađivani “Posthume”. Svi Son Venin mirisi kreirani su od ponajboljih mirisnih esencija te bez suvišnih kemijskih dodataka. Svakoj Son Venin priči zajedničko je i nastojanje objediniti globalan, kontinentalan osjećaj s primarno skandinavskom pozadinom.
Događaj je uveličao i Dag Solhaug Laska, vlasnik i kreativni direktor parfemske kuće Son Venin, koji se tom prilikom posebno osvrnuo na proces stvaranja “Pain Nouveau” mirisa: “Oduvijek sam bio fasciniran gurmanskim parfemima, no nikad ih nisam nosio budući da su nerijetko suviše slatki za moj ukus. Odavali su mi dojam nečeg previše – primjerice, česte su vrlo zamjetne dominacije esencija čokolade ili kave u tijelu mirisa. Uglavnom bih ocijenio da je takav miris pretjeran za moj osobni doživljaj te ga ne bih nanosio. Za mene, povezanost kruha i drvenastih nota s esencijama smokve i mimoze ima savršeno skladan gurmanski olfaktorni smisao. Još dodatkom donjih tonova burbon vanilije, sve zajedno čini “Pain Nouveau” savršeno nosivim – to je bilo “ono nešto” čega mi je nedostajalo u niche ponudi gurmanskih mirisa. Zajedno s činjenicom da je u donjim notama prozračan, no istovremeno živopisan i energičan, te s izvjesnom toplinom i ugodom koju pruža, “Pain Nouveau” reflektira nordijski način života i razmišljanja te jedinstveni stil kuće Son Venin.”
Suvlasnici The Rite Store concept storea Zvonimir Franić, Karlo Rusan i Jana Dužanec poznati su po predstavljanju najzanimljivijih svjetskih parfemskih priča domaćem tržištu pa tako ni ovaj put nisu razočarali okupljene.
“Sretni smo što smo uspješno predstavili još jednu niche parfemsku senzaciju našim klijentima i drago mi je da smo pobudili iskrene emocije i znatiželju među uzvanicima”, izjavio je suvlasnik The Rite Storea Karlo Rusan.
Izbor lokacije eventa bio je logičan s obzirom na to da je Bread Club, osim asocijacije u nazivu parfema “Pain Nouveau”, također svojevrsna niche kategorija kad je riječ o proizvodnji kruha. Može se reći kako Bread Club pionirski predvodi sourdough pokret u Hrvatskoj te od svojih početaka kruh proizvode isključivo od prirodnog kvasca, brašna, soli i vode, bez aditiva.
“Naša je vizija educirati, inspirirati i povezivati ljude uz kruh. Vjerujemo da kruh ima svojevrsnu moć promijeniti ne samo način na koji jedemo već i kompletan stil života koji smo slobodni odabrati, u smislu veće osviještenosti, zdravlja i održivosti”, izjavili su Anamaria Zajec Palić i Darko Kušić, suvlasnici Bread Cluba.
Foto: Ivan Pavliš, Borna Meter