
Ikea je ponovno zakoračila u svijet mode s novom streetwear kolekcijom imena Aurtiende, koja je već privukla veliku pažnju modnih entuzijasta i trendsetera. Riječ je o liniji koja uključuje klasične komade poput T-shirtova, hoodica, bucket kapa, torbi i tote torbi, a cijene se kreću od 6,99 eura za manji modni dodatak, pa sve do 19,99 eura za hoodicu.
Naziv kolekcije Aurtiende (švedski za “desetljeće”) simbolizira povezanost s vremenom i generacijama koje oblikuju globalnu streetwear kulturu. Ovoga puta Ikea predstavlja jednostavan, ali efektan dizajn, s prepoznatljivim logotipima i minimalističkim pristupom koji je u skladu s njihovim filozofijama funkcionalnosti i jednostavnosti. Aurtiende kolekcija nije prva kolekcija kojom Ikea ulazi u svijet mode; Nakon uspješne suradnje s Virgilom Ablohom 2019. godine, te kasnijih modnih inicijativa, Ikea nastavlja širenje svog identiteta kroz proizvode koji odgovaraju potrebama mladih potrošača. Aurtiende kolekcija za sada je dostupna u odabranim trgovinama u Parizu (Ikea Italie Deux, Rivoli i Vélizy), kao i na francuskoj web stranici brenda, a još uvijek se ne zna hoće li se proširiti i na ostatak europskog tržišta.
U svakom slučaju, Ikea je još jednom dokazala da moda za njih zaista nije samo prolazni trend, već strateški korak prema povezivanju s novim generacijama koje traže više od tradicionalnih proizvoda za dom. Kolekcija se pozicionira kao modni dodatak za urbane potrošače, a njeno lansiranje signalizira kako Ikea, i dalje prepoznatljiva po svom skandinavskom dizajnu, uspješno odgovara na potrebe tržišta koje se stalno mijenja.
Hoće li Ikea nastaviti širenje svog modnog asortimana u budućnosti, ostaje nam tek za vidjeti, ali jedno je sigurno: Aurtiende kolekcija samo je još jedan dokaz da Ikea zna kako ući u svijet pop kulture i ostati relevantna u očima mladih potrošača. Kolekciju istražite na linku.