U svijetu u kojem luksuz često znači što veći logo i što brži hype, Hermès je tiho, gotovo neprimjetno, preuzeo tron. Pretekao je LVMH, modnog giganta koji okuplja imena poput Louisa Vuittona, Diora i Fendija, i postao najvrjednija luksuzna kompanija na svijetu. S tržišnom vrijednošću od 276,3 milijarde dolara, Hermès nije samo pobijedio jaku konkurenciju, već i u potpunosti promijenio pravila igre

I dok LVMH ove godine bilježi pad prodaje i gubitak investitorskog povjerenja, Hermès i dalje raste. Nema sezonskih popusta, nema agresivne prisutnosti u medijima, samo sofisticirana dosljednost. I doista, u vremenu kad su potrošači zasićeni bukom i prenaglašenim brendiranjem, Hermès nudi nešto rijetko: tišinu koja govori više od bilo kakve kampanje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hermès (@hermes)

Zanimljivo je kako se njihovi putovi nisu prvi put ukrižali; naime, još 2010. godine, Bernard Arnault iz LVMH-a pokušao je preuzeti Hermès, što je u modnom svijetu doživljeno kao pokušaj “neprijateljskog osvajanja”. Hermèsova obitelj ga je, bez puno okolišanja, prozvala i ekspresno zaustavila, a sada, gotovo 15 godina kasnije, napokon su mu i pokazali kako to izgleda pobjeda bez ijednog agresivnog poteza.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hermès (@hermes)

Pod vodstvom Axela Dumasa, člana šeste generacije Hermèsove obitelji, brend nastavlja graditi na jednostavnoj, ali snažnoj filozofiji: manje je više, ali samo ako je besprijekorno. Sve je promišljeno: od broja Birkin torba koje izlaze iz radionica do načina na koji izgovaraju “ne” čak i najbogatijim kupcima koji žele “samo jednu, odmah”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hermès (@hermes)

U svakom slučaju, u svijetu koji se sve brže mijenja, Hermès ostaje “miran”. Bez žurbe, bez potrebe za tim da svima pokažu koliko vrijede – jer oni to već znaju. A sada to zna i globalno tržište.