U svijetu u kojem luksuz često znači što veći logo i što brži hype, Hermès je tiho, gotovo neprimjetno, preuzeo tron. Pretekao je LVMH, modnog giganta koji okuplja imena poput Louisa Vuittona, Diora i Fendija, i postao najvrjednija luksuzna kompanija na svijetu. S tržišnom vrijednošću od 276,3 milijarde dolara, Hermès nije samo pobijedio jaku konkurenciju, već i u potpunosti promijenio pravila igre
I dok LVMH ove godine bilježi pad prodaje i gubitak investitorskog povjerenja, Hermès i dalje raste. Nema sezonskih popusta, nema agresivne prisutnosti u medijima, samo sofisticirana dosljednost. I doista, u vremenu kad su potrošači zasićeni bukom i prenaglašenim brendiranjem, Hermès nudi nešto rijetko: tišinu koja govori više od bilo kakve kampanje.
View this post on Instagram
Zanimljivo je kako se njihovi putovi nisu prvi put ukrižali; naime, još 2010. godine, Bernard Arnault iz LVMH-a pokušao je preuzeti Hermès, što je u modnom svijetu doživljeno kao pokušaj “neprijateljskog osvajanja”. Hermèsova obitelj ga je, bez puno okolišanja, prozvala i ekspresno zaustavila, a sada, gotovo 15 godina kasnije, napokon su mu i pokazali kako to izgleda pobjeda bez ijednog agresivnog poteza.
View this post on Instagram
Pod vodstvom Axela Dumasa, člana šeste generacije Hermèsove obitelji, brend nastavlja graditi na jednostavnoj, ali snažnoj filozofiji: manje je više, ali samo ako je besprijekorno. Sve je promišljeno: od broja Birkin torba koje izlaze iz radionica do načina na koji izgovaraju “ne” čak i najbogatijim kupcima koji žele “samo jednu, odmah”.
View this post on Instagram
U svakom slučaju, u svijetu koji se sve brže mijenja, Hermès ostaje “miran”. Bez žurbe, bez potrebe za tim da svima pokažu koliko vrijede – jer oni to već znaju. A sada to zna i globalno tržište.