Potraga za savršenom torbom jedna je od stvari koja za većinu žena zapravo nikad ne završi. Uvijek tražimo onu “THE torbu”, dovoljno klasičnu da neće izaći iz mode krajem sezone, dovoljno kvalitetnu da znamo da će trajati godinama, ali i dovoljno posebnu da svi koji ju vide odmah pitaju: “Wow, otkud ti ova torba?!”
Torbe ukrajinskog brenda JUNA opasno su se približile ovim kriterijima koje je teško zadovoljiti: njihove su torbe moderne i chic, ali odišu i klasičnom sofisticiranošću. Izrađene su od kože, ali su cjenovno prihvatljive( cijene se kreću od 66- 196 eura). Imaju “ono nešto” što ih izdvaja i čini tako poželjnima.
Dizajnerica brenda Arine Baghdasaryan, podrijetlom iz Armenije, ali s bazom u Ukrajini, u zanimljivom razgovoru koji slijedi otkrila nam je sve o ovom brendu torba u koji smo se zaljubili na prvu.
Možete li nam na početku reći nešto o sebi – kada ste otkrili svoju ljubav prema modi?
Modu volim od djetinjstva. Bila sam fascinirana odjećom i svime što je vezano uz nju. U dobi od 20 godina pokrenula sam posao prodaje modnih dodataka, ali to nisu bili moji dizajni. Oduvijek sam sanjala o stvaranju nečeg jedinstvenog i pet godina nisam mogla prestati razmišljati o izradi vlastitih torba. Nedavno se taj san ostvario.
Kako ste odlučili pokrenuti brend torba – jeste li oduvijek bili fascinirani modnim dodacima?
Torbe su mi uvijek bile posebne. Oni su više od običnih dodataka – upotpunjuju odjeću i također su praktične. Torba sadrži ženski svijet, a od djetinjstva je nešto što žena cijeni, skrivajući male tajne poput slatkiša ili ruža za usne. Svojim brendom željela sam uhvatiti tu čaroliju.
Vaše torbe imaju klasičan stil, ali su u isto vrijeme tako moderne i elegantne. Što Vas inspirira za njihovo dizajniranje, imate li na umu neku ženu kada dizajnirate?
Inspiriraju me moderne žene – njihova snaga, energija i gracioznost. Svaki dizajn JUNA torba odražava ravnotežu klasičnog i modernog stila, što ga čini lakim za uklapanje u bilo koji outfit. Nudimo odvažne boje i bezvremenski dizajn. Iako smo inspirirani trendovima, uvijek dodajemo svoj jedinstveni dodir. Inspiraciju pronalazim i u arhitekturi, prirodi i jednostavnim trenucima poput šetnji gradom ili uživanja u kavi.
U vašim torbama postoji odlična ravnoteža između kvalitete i cijene – izrađene su od kože, ali su prilično cjenovno pristupačne. Kako postižete tu ravnotežu? Gdje se izrađuju torbe?
Pažljivo biramo naše materijale i nadgledamo svaki dio proizvodnje. Naše torbe izrađene su od visokokvalitetne prave kože, a svaki korak, od dizajna do montaže, događa se u Ukrajini. Surađujemo s malom lokalnom radionicom, što nam pomaže u održavanju visoke kvalitete i poštenih cijena. Sve materijale i pribor nabavljamo iz Italije.
Recite nam nešto o torbama iz aktualne kolekcije “Feelings”? Koji su Vam modeli najdraži?
Kolekcija Feelings govori o emocijama koje svakodnevno doživljavamo. Svaki model predstavlja raspoloženje – lakoću, romantiku, samopouzdanje ili snagu. Moji omiljeni komadi su Delight, savršen za užurbani gradski život, i Desire, koji je stylish i za ležerno i za profesionalno okruženje.
Kako stilizirate torbe kad ih nosite – u kakve se outfite uklapaju vaše torbe?
Naše torbe nisu samo funkcionalne već i svestrane. Savršen su naglasak za svaki look, bilo da se radi o klasičnom kaputu, trapericama s oversized džemperom ili elegantnoj večernjoj odjeći. Za posebne prigode volim naše kompaktne modele koji dodaju dašak elegancije.
Moramo Vas pitati kako ste se nosili s ratnom situacijom i istovremeno vodili brend. Koliko je teško, koji su neki od izazova?
Pokretanje brenda tijekom rata bio je velik izazov. Rat utječe na sve – od nabave materijala do zadržavanja motivacije. Ali podrška mog tima, kupaca i kolega Ukrajinaca daje mi snagu za to da nastavim. Najveći izazov jest ostati stabilan, ali to nas je naučilo da budemo fleksibilniji i kreativniji.
Osim Vas kao osnivačice, koliko vas je u brendu – koliki je vaš dizajnerski tim?
Moj tim inspirira me svaki dan. Svatko ulaže svoje srce u stvaranje nečeg posebnog. Mi smo mali tim, ali zbog toga se naš brend osjeća kao obitelj. Imamo talentiranog dizajnera koji oživljava ideje, direktora brenda i PR menadžera koji dijele našu priču sa svijetom te vješte majstore koji pažljivo kreiraju svaku torbu. Mi smo više od suradnika – mi smo tim sa zajedničkom vizijom, podržavamo jedni druge na svakom koraku.
Unatoč tome što je star samo godinu dana, brend je već stekao značajnu popularnost u Ukrajini među medijima i influencerima. Koliko ste zadovoljni dosadašnjim povratnim informacijama?
Nevjerojatno je vidjeti kako ljudi vole naše torbe. Vidjeti nekoga s JUNA torbom na ulici ispunjava me srećom. Osjećam se kao ostvarenje sna. Nedavno sam posjetila svoj rodni grad Zaporizhzhiu, blizu linije bojišnice, i vidjela djevojku u kafiću s našom torbom Delight. Bio je to nezaboravan trenutak koji me podsjetio na to da idemo u pravom smjeru.
Kakvi su planovi, želite li proširiti međunarodnu publiku, gdje naši čitatelji mogu kupiti vaše torbe?
Uzbuđeni smo što ćemo se proširiti na međunarodno tržište kako bi više žena moglo otkriti Juna torbe. To je naš glavni cilj za 2025. godinu. To je velik izazov, ali naporno radimo kako bismo ga ostvarili. Trenutačno su naše torbe dostupne na našoj web-stranici i putem partnerskih trgovina. Također radimo na tome da ih učinimo dostupnima europskim kupcima, počevši od Hrvatske. Hvala vam na ovoj prilici da podijelite našu priču!
Foto: JUNA