Modna industrija već dugi niz godina koristi tehnološke inovacije kako bi pomaknula granice kreativnosti – od digitalnih instalacija pa sve do suradnji s tehnološkim divovima, spoj mode i tehnologije postao je nezaobilazan trend koji oblikuje budućnost modne scene. Međutim, ovog puta vraćamo se na “tvorničke postavke” jer je Jacquemus novu kampanju odlučio snimiti isključivo mobitelom

Jacquemus je jedan od onih brendova koji je neprikosnoveni sinonim za vraški dobar marketing. A ovog puta najavljeno je da će brend novu “La Croisière” kolekciju za jesen/zimu 2025. snimiti pomoću Appleovog najnovijeg uređaja – iPhone 16 Pro Max i to 26. siječnja na ovogodišnjem Tjednu mode u Parizu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Sve snimke revije, od fotografija s modne piste i krupnih kadrova do prijenosa uživo, bit će zabilježene pomoću naprednog sustava snimanja iPhonea. Prema službenom priopćenju, livestream će koristiti 4K120 FPS Dolby Vision tehnologiju za vrhunsku kvalitetu slike. Također, na samome mjestu održavanja revije iPhone će biti dio scenografije te pružiti posjetiteljima interaktivno iskustvo.

No ovo nije prvi put da Apple surađuje s modnim brendovima – Hermès je već surađivao s Appleom na luksuznim dodacima za Apple Watch, dok je Louis Vuitton uveo inovativne pozivnice za revije koristeći AirTag uređaje.

Foto: Instagram, Jacquemus