Kruna 2011 d.o.o. za svoje je partnere ponovno organizirala druženje i predstavljanje novih kolekcija satova i nakita najpopularnijih brendova

Događanje, koje je održano u Zagrebu, okupilo je iznimno važne predstavnike najvažnijih brendova iz svijeta urarstva i modnog nakita, Movado Group International i Fossil Group. Cilj događanja bio je ojačati suradnju, predstaviti novitete te stvoriti priliku za dublje povezivanje među partnerima.

Predstavnici MGI-a, predvođeni Andreasom Schwörerom, potpredsjednikom prodaje i marketinga za Europu, predstavili su ključne brendove grupe kao što su Calvin Klein, Tommy Hilfiger, BOSS i HUGO. Pridružili su mu se i Melody Caron (koordinatorica marketinga), Vittorio della Canonica (voditelj prodajnih računa za Europu i Afriku) te Candido Martins da Silva (voditelj prodaje i marketinga za Europu i Afriku).

Anna Studzinska, voditeljica distribucije za EMEA iz Fossil Groupa, zajedno s Gabriele Körnig, voditeljicom prodaje za središnju Europu i Tursku, te Lisom Lamm, voditeljicom marketinga za EMEA distribuciju, predstavila je najnovije trendove i postignuća brendova Fossil, Skågen, Diesel, Michael Kors, Emporio Armani i Armani Exchange.

Program je vodila popularna voditeljica Petra Gajšak. Za dodatnu zabavu gosti su mogli sudjelovati u interaktivnom kvizu koji je uključivao zanimljiva pitanja o povijesti i specifičnostima brendova. Prvi dio pitanja testirao je znanje o tvrtkama i njihovim osnivačima, dok su se kasnija pitanja bavila ikoničnim brendovima i njihovim utjecajem na modu i pop kulturu.

Događaj je bio završetak uspješne godine suradnje i strateškog planiranja za budućnost. Zahvaljujemo svim partnerima na sudjelovanju i veselimo se novim prilikama koje će dodatno ojačati naš zajednički put u budućnosti.