Birkenstock je mnogima omiljeni brend kad je riječ nošenju kvalitetne, ortopedske obuće. Međutim, Birkenstock je postao i stylish odabir te sinonim opuštenog, neobaveznog stila
Stoga je vijest o liniji beauty proizvoda povodom 250. rođendana sve ljubitelje brenda pozitivno iznenadila. Kao što je i bilo za pretpostaviti, linija je fokusirana na njegu stopala, a pod imenom “Care Essentials” uključuje razne losione, balzame, pilinge, ulja… Oliver Reichert, CEO brenda, izjavio je da sigurnost započinje brigom za svaki korak koji činimo, a proširivanjem fokusa na njegu stopala brend osnažuje i potiče zajednicu da, osim osobne njege, prigrli i dobrobit savjesnog načina života.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Potonje se nadovezuje na to da je linija osmišljena s holističkim pristupom, odnosno proizvodi su formulirani isključivo od 100 % prirodnih sastojaka koji omogućuju meku i zdravu kožu stopala.
View this post on Instagram
Također, pažnja je usmjerena i na sastav pakiranja, koje je napravljeno od 100 % recikliranog aluminija koji se može reciklirati i ponovno upotrijebiti, a na ovu praksu nadovezuju se i staklene ambalaže koje su isto u potpunosti reciklabilne.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Foto: Instagram/@birkenstockcareessentials