Kanadska beauty tvrtka Deciem, koja stoji iza brenda The Ordinary, omiljenog među generacijom Z zbog pristupačnih cijena i učinkovite njege kože, širi svoje poslovanje s novim brendom. Naime, Loopha je novitet koji nudi proizvode za njegu tijela i kojem se već sad predviđa velika popularnost. Međutim, hoće li uspjeti biti pristupačan i kvalitetan – baš kao The Ordinary?

Zanimljivo je istaknuti da je brend Loopha prvi put lansiran još 2017. s mirisnim gelom za tuširanje Broadleaf Forest, ali tadašnji rapidni rast popularnosti The Ordinaryja – razlog je zašto kompanija nije nastavila s razvijanjem Loophe. Ipak, sedam godina kasnije, Loopha se vraća s relansiranjem originalnog proizvoda za njegu ruku i tijela, ali ovog puta u dvije varijante – Broadleaf Forest, koji donosi svježinu cedra, suhi pačuli i topli vetiver, dok Oud & Amber kombinira oud, jantar, bergamot i tonku. Treći miris, pod nazivom Chalk, s notama metvice i šafrana, bit će dostupan za kupnju u listopadu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LOoPHA (@loopha)

Ono što je već na prvi pogled dobro pogođeno je samo pakiranje, tj. dizajn proizvoda. Minimalističke bijele bočice izrađene od 100% recikliranih materijala, odličan su nastavak priče oko same formulacije proizvoda koji su bazirani na glicerinu i esterskim uljem jojobe koji hidratiziraju i omekšavaju kožu te smanjuju gubitak vode. Također, sadrže i 3% natrijevih kokosovih aminokiselina iz jabuka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LOoPHA (@loopha)

Iz brenda poručuju da je ovo tek početak te da je u planu lansiranje još 10 proizvoda do kraja godine, a 30-ak ih je već u razvojnom procesu. „Cilj nam je učiniti proizvode praktičnima, razigranima i korisnima za sve – od pudera, maglica do razgradivih formata”, govore iz brenda.

Loopha Oud & Amber Hand + Body Wash
Loopha Chalk Hand + Body Wash
Loopha Broadleaf Forest Hand + Body Wash

Foto: Loopha, Instagram/@ginemargrethe