Zahvaljujući izgledu lakše možete dobiti posao iz snova, učinkovitije steći nove poslovne veze te utjecati na ljude na radnom mjestu, otkriva švedski skintech brend FOREO, jer čak 65% ljudi širom svijeta priznaje da smatraju da su privlačni ljudi ujedno i uspješniji.
U globalnom neovisnom istraživanju koje je brend proveo ispitano je više od 6.300 ljudi iz 100 zemalja, i koliko god kontroverzno to bilo, zapanjujućih 81% složilo se da privlačni ljudi lakše stvaraju poslovne veze dok samo 5% ispitanika vjeruje da je ljepota ništa drugo nego prepreka, a njih 14% smatra da privlačnost nema nikakav utjecaj.
Kad su u pitanju intervjui, FOREO je otkrio koliku važnosti nosi prvi dojam, i to onaj vizualni, a 39% ljudi priznalo je da su se našli u situacijama u kojima je njihov izgled direktno utjecao na ponudu zaposlenja. Ako pogledamo brojke, 28% ispitanika izjavilo je da su ponudu za posao dobili zahvaljujući svom izgledu, dok 4% smatra kako ponudu za posao nisu dobili radi suviše atraktivnog izgleda, a 7% ispitanika osjeća da su ih ocijenili kao nedovoljno atraktivne, što ih je na kraju koštalo poslovne ponude.
Pritisak da uljepšate svoje lice na intervjuu osjeća se na globalnoj razini, a 68% ispitanika priznalo je da nikada nije prisustvovalo intervjuu bez šminke. Zanimljivo je to da nakon što dobiju posao, samo 35% ispitanika svakodnevno nosi šminku na poslu, iako 71% ispitanika tvrdi da se našminkani osjećaju mnogo samopouzdanije.
Iznenađuje podatak da je 53% ispitanika priznalo da im ljudi djeluju pozitivnije na poslu kada su našminkani. S druge strane, 34% ljudi otkrilo je da su se osjećali osuđivano na radnome mjestu zbog lošeg tena i problema s kožom. A utjecaj koji ljepota ima seže još i dalje. Uvjeravanje je jedna od najpopularnijih vještina 2019. godine prema Linkedinu i ključni je čimbenik profesionalnog uspjeha. Među tisućama ispitanih, 65% ispitanika vjeruje da vas privlačnost zapravo čini uvjerljivijim u poslu.
„U FOREU stalno tražimo mišljenja naših potrošača jer nam ono pomaže u stvaranju proizvoda koji u potpunosti mijenjaju beauty svijet. Je li lijepim ljudima lakše u poslovnom okruženju već je dugo aktualno pitanje i budući da se bavimo ljepotom, željeli smo razgovarati s našom publikom i prikupiti njihova razmišljanja i iskustva”, kaže Dalia Fernandez, voditeljica za razvoj proizvoda FOREO Instituta. „Posebno je zanimljivo vidjeti kako zdrava i lijepa koža utječu na povećanje samopouzdanja. Kad izgledate dobro, osjećate se dobro i ovi podaci to potvrđuju. Uvidi koje smo stekli na regionalnim razinama diljem svijeta su fascinantni i prikazuju kako se korporativna kultura, ponašanje i stavovi mogu značajno razlikovati ovisno o lokaciji i običajima”, izjavila je.
„98% ispitanika smatra da su samopouzdaniji zahvaljujući dobrom tenu, a oduševili smo se saznanjem da čak 96% redovito čisti kožu lica. Koristeći znanje o ljepoti uz tehnološke inovacije doista želimo osnažiti naše kupce kako bi postali najbolje verzije sebe, jer ljepota dolazi iznutra. Naš najnoviji proizvod – LUNA mini 3 (koji izlazi za nekoliko tjedana) – posebno je razvijen za ljude u pokretu. Znamo da su ljudi uvijek u stisci s vremenom, u vječnoj utrci s vježbanjem, karijerom i društvenim životom – pa smo razvili potpuno novu značajku glow boost,“ dodaje Fernandez.
Budite jedni od prvih koji će otkriti sve novosti o LUNA mini 3 uređaju redovitim praćenjem foreo.com. Za više informacija o svjetskom istraživanju kontaktirajte pr@foreo.com.