Pripadate li generaciji milenijaca, zasigurno se sjećate neviđenog hypea koji su uživale Urban Decay palete sjenila, a sve je započelo prvom Naked paletom lansiranom 2010.

Naime, ova paleta bila je poput kakvog svetoga grala u svijetu šminke i nema tko ju nije imao ili priželjkivao u kolekciji, a to potvrđuju i brojke koje govore da je paleta prodana čak nekoliko milijardi puta u cijelom svijetu.

U čemu je tajna popularnosti

Prije svega, Naked paleta nudila je širok spektar neutralnih nijansi koje odgovaraju različitim tonovima kože i omogućavaju kreiranje raznovrsnih make-up lookova, od prirodnih dnevnih, pa sve do dramatičnih večernjih. Isto tako, kvaliteta sjenila bila je na zavidnoj razini s dobrim pigmentima i mogućnošću lakog blendanja, a ništa manje važno nije niti fora pakiranje, koje je dodatno doprinijelo popularnosti ove palete kojoj su uvelike pomogli i tadašnji beauty blogeri koji je nisu ispuštali iz ruku.

Međutim, 2018. paleta je, nažalost, povučena iz prodaje, ali kako to obično biva, sada će ponovno biti dostupna za kupnju u limitiranom izdanju. Paleta će sadržavati 12 kultnih nijansi sjenila s fokusom na metalik i neutralne boje, ali iz brenda najavljuju da nova inačica dolazi s poboljšanom formulom.

Paleta je na američkom tržištu već dostupna za online kupnju na službenoj stranici brenda i putem Ulta Beautyja, no u Europskoj uniji na tržište stiže 6. rujna – taman kad ćemo poželjeti obnoviti kolekciju šminke nakon ljeta i prepustiti se čarima dobrog, starog nijansiranja kvalitetnim sjenilima koji traju sve do skidanja.

Foto: Instagram/@urbandecaycosmetics