WHITE Milano priprema se za povratak resort formatom potpuno posvećenim modi za sredinu ljeta.

WHITE izdanje u lipnju – zabilježeno – od 15. do 17. u Superstudio Più bit će mjesto gdje će se otkriti sve modne novosti za 2025. godinu. Ovo izdanje će predstaviti elegantnu i profinjenu ljetnu modu, od prêt-à-porter kolekcija do resort kapsula, prikladnih za razne prilike (od dnevnih aktivnosti na plaži do večernjih koktela) uz očuvanje savršene ravnoteže između sofisticiranog izgleda i slobode koju odjeća pruža prilikom nošenja.

“Povratak drugog izdanja WHITE-a ovog lipnja, nakon debija prošle godine, pozitivna je vijest i potvrđuje da je WHITE, već više od dvadeset godina, važna izložba za modu, sposobna prepoznati tržišne trendove i privući na desetke tisuća profesionalaca iz industrije u naš grad, mnoge od njih iz inozemstva. Uz Tjedne mode, WHITE također doprinosi povećanju prestiža Made in Italy i učvršćivanju Milana kao nesporne međunarodne modne prijestolnice”, kaže Alessia Cappello, vijećnica za gospodarski razvoj i politike rada Grada Milana.

Stotinjak brendova iz cijelog svijeta sudjelovat će na događanju, prepoznajući WHITE kao jednu od najuglednijih izložbi u industriji. Kolekcije odabrane za ovo izdanje, koje se kreću od odjeće do modnih dodataka, odgovaraju rastućoj tržišnoj potražnji za svestranim ljetnim garderobama koje se mogu prilagoditi različitim prilikama, lako kombinirati, a uvijek ostati elegantne i visoke kvalitete. Stoga je izbor brendova raznolik i zadovoljava širok spektar ukusa, a svi imaju istu želju – da u potpunosti prigrle ljeto, ne ograničavajući se samo na aktivnosti na plaži.

“Uvijek smo vrlo pažljivi prema tržišnim evolucijama unutar našeg sektora. Danas, svijet resorta predstavlja veliku poslovnu priliku za naše tvrtke. Neki od najvažnijih resorta diljem svijeta, kako postojećih tako i onih koji će tek nastati, posebno u regiji Bliskog Istoka, sve više traže inovativne brendove. Zbog toga ostajemo predani i nastavljamo ulagati u ovu inicijativu”, kaže Massimiliano Bizzi, predsjednik i osnivač WHITE-a.

Za ovo izdanje, Specijalna zona će ugostiti kolumbijski brend Agua by Agua Bendita. Egzotični šarm Latinske Amerike sadržan u ovoj resort i plažnoj kolekciji bit će protagonist ekskluzivnog i personaliziranog prostora, koji u potpunosti odražava njezin identitet.

Agua by Agua Bendita će predstaviti “Aurora”, šarmantnu resort kolekciju za 2025. godinu, koja podsjeća na ljepotu bogate i raznolike prirode Kolumbije. Haljine s nježnim pastelnih nijansama obogaćene su luksuznim tkaninama, profinjenim vezom i 3D leptirima. Ikonske siluete brenda su ponovno osmišljene kako bi skladno prigrlile stil odmora, dok su svježi parei zamišljeni da se usklade s kupaći kostimima i plažnim ogrtačima, nudeći lagan prijelaz iz dana u večer.

Agua by Agua Bendita

Jedna od ključnih snaga WHITE-a je održavanje pomno odabrane mješavine brendova. Proces skautinga je stalan, uključuje analizu stotina prijava, mjesece istraživanja i brojna putovanja kako bi se otkrili novi modni talenti i projekti. Komercijalni tim na kraju ovog procesa sastavlja popis brendova koji uvijek sadrži uzbudljiv i zanimljiv spektar.

“Postoji snažna želja da se posveti kvalitetno vrijeme sebi i najbolje iskoriste rijetki trenuci slobode koje imamo u današnjem užurbanom životu. Bilo da je to vikend na plaži ili kratki bijeg u spa okružen zelenilom, potreba je spakirati udobnu, slojevitu odjeću od tkanina koje se ne gužvaju, lako kombiniraju kako bi se optimizirao ograničeni prostor u koferu, prikladne za svaku prigodu, sposobne stvoriti profinjene izglede za brunch s prijateljima ili večernje koktele. Ideja WHITE lipnja je predstaviti transverzalnu garderobu, nudeći “bez sezonska” rješenja gdje se tipični ljetni materijali, dizajni i boje skladno stapaju u cjelogodišnju odjeću. Koncept ljetne odjeće za WHITE – koji je uvijek bio usko povezan s prêt-à-porterom – nije ograničen na element vode. Za nas, ljetna i resort moda predstavlja način života i stil koji nadilazi tradicionalne sezonske granice, odražava rastući trend prema svjesnijem načinu odijevanja”, kaže Simona Severini, generalna direktorica WHITE-a.

CANSUXI poziva da prigrlimo slobodu, odvajajući se od vremena, sezona ili specifičnih prilika, nudeći komade za trajnu i održivu luksuznu garderobu. Za Sruti Dalmiju, dizajniranje odjeće je nezaustavljiva vokacija, što je dovelo do razvoja jedinstvene estetike ukorijenjene u kozmopolitskom stilu i tradicionalnom indijskom zanatu. Živahni printovi, ekstralagane teksture i ženstvene siluete glavne su značajke Yola Neme, brenda koji evocira tropsku ljepotu ekvadorskih krajolika u svakoj kreaciji. Tallulah Resortwearov održivi luksuz je oda opuštenom glamuru, s mekim siluetama, pažljivo izrađenim detaljima i zanatskim materijalima, dizajniranim da zadrže modernost tijekom vremena. Miješajući linije između kućne odjeće i vanjske odjeće, luksuza i održivosti, dizajn niLuua odaje počast bogatoj estetskoj kulturi Turske.

CANSUXI

Prelazeći na Grčku, KANZU kombinira tradicije šivanja otoka Sciros s prirodnim materijalima i svilom iz Souflija, stvarajući kolekcije s čistim geometrijskim linijama. Adriana Degreas spaja cool chic brazilski stil s inovativnim i avangardnim dizajnom.

WHITE je poticao produktivno i dugotrajno partnerstvo s Faliero Sarti, povijesnim brendom rođenim u srcu Toskane i evoluiranim u simbol finih prediva i vrhunskih tkanina. Vođen Monicom Sarti, sada u trećoj generaciji, brend se ističe izuzetno laganim i luksuzno mekanim šalom i foulardima. Dizajnerica reinventira jednostavan šal, unoseći bogate narative, igrajući se s teksturama tkanine, gradacijama boja i koristeći ekološki prihvatljive tretmane, naglašavajući održivost.

Na WHITE lipnju, Faliero Sarti će premijerno predstaviti svoju nadolazeću kolekciju inspiriranu resortom, koja uključuje izuzetne kaftane, ljetne košulje i elegantne paree izrađene od prepoznatljivih tkanina brenda.

Faliero Sarti

Također će biti puno prijedloga u segmentu torbi, obuće i modnih dodataka. Vrijedi otkriti izuzetne dragulje iz Coppola i Toppo, poznate i povijesne kuće specijalizirane za bižuteriju (kao i torbe, pojaseve i šalove). Desetljećima su krasili neke od najboljih dizajnera s kreacijama izrađenim od tipičnih talijanskih materijala kao što su venecijanske staklene perle ili koralji iz Torre del Greca. Trenutno prolaze kroz razdoblje ponovnog oživljavanja, brend se vraća u središte pozornosti s nakitom koji se može smatrati pravim kolekcionarskim predmetima. Meraki Heritage, kolumbijski brend specijaliziran za ekološki održive šešire ručno izrađene od palminih listova korištenjem tradicionalnih tehnika prenesenih kroz generacije, također će predstaviti svoju kolekciju.

Coppola e toppo

IKI BEADS brend je rođen iz strasti dviju sestara. Suština IKI BEADS-a je izraziti različite strane osobnosti, čineći svaku njihovu kreaciju alatom koji potiče istraživanje različitih stilova.

Također je vrijedan pažnje Vipera The Label, sa svojom kolekcijom torbi koje karakteriziraju elegantne linije, elegancija i svestranost. Torbe su izrađene korištenjem posebne tehnike pletenja kože koja stvara uzorak s bezvremenskom privlačnošću i proizvode se u ograničenim količinama, čineći svaku kreaciju ekskluzivnim predmetom za imati u svojoj garderobi.

Vipera The Label

Ovo izdanje će ponovno predstaviti Suk. Ovaj ekskluzivni veliki otvoreni prostor, gdje su mali štandovi postavljeni kao kutci, prikazat će kolekcije malih brendova, mono-proizvodnih brendova i nadolazećih dizajnera poznatih po svom jedinstvenom karakteru. Među brendovima predstavljenim u Suk području bit će APAYA, koji nudi šarene torbe izrađene od prirodnih vlakana i tkanina iz Andske regije u Latinskoj Americi, i d’akire, predstavljajući sandale na heklanje koje su 100 % Made in Italy. Za dane na plaži, spremne za istraživanje su kolekcije beachweara BukawaSwim, ekološki, etički i održivi brend koji odaje počast Francuskoj rivijeri, uz Alessi Swim, indonezijski brend, koji odaje počast talijanskoj eleganciji svog osnivača, stvarajući kupaće kostime koji naglašavaju i laskaju svakoj figuri.

Na muškoj strani, Angry Child nudi vrlo originalne prijedloge, istražujući neobične materijale i oblike, od boja bjelokosti koje podsjećaju na muško donje rublje iz 1930-ih do novinskih otisaka koji odražavaju naš svijet zasićen informacijama, do prugastih uzoraka koji evociraju retro šarm vintage naslonjača u kalifornijskim motelima iz 1970-ih.

Angry Child

WHITE lipanj će također predstaviti dva ekskluzivna showroom prostora: VICTOR SHOWROOM i SUMMER GAMESTM. VICTOR SHOWROOM je jedan od najpoznatijih međunarodnih showrooma na trenutnoj modnoj sceni, poznat po predstavljanju talentiranih dizajnera nove generacije, mnogi od njih već cijenjeni na međunarodnom tržištu.

Brendovi DUNST i TONYWACK će prikazati svoje muške i ženske kolekcije, prepoznate po svom stilu koji reinventira streetwear i klasičnu casual odjeću. Predstavljene ženske kolekcije uključivat će bezvremensku eleganciju THELOOM-a, minimalni luksuz SANDBEIGE-a i orijentalnu ljepotu EPINGLER-a. Muška odjeća će biti predstavljena suvremenom, ograničenom kolekcijom LE17SEPTEMBRE i AFTER PRAY, brendom koji je uveo trend balmacaan outwear u Južnoj Koreji.

Za segment dodataka, protagonisti će biti: nove luksuzne torbe JOY GRYSON, retro siluete kreacija MARGESHERWOOD-a i konačno OSOI sa svojim konceptualnim cipelama i torbama koje namiguju arhitekturi.

Tonywack man

U Lounge prostoru, SUMMER GAMESTM izlaže portfelj brendova koji pomiču granice s kulturnom raznolikošću pozadina. Njihov izbor brendova nije za obične, već za krajnjeg potrošača koji ima nepogrešivu strast za kvalitetnim materijalom i rafiniranom siluetom. Počevši s modnim izazivačem WHO DECIDES WAR, sukob recikliranog trapera s krojenjem rezultira novim, neusporedivim pristupom visokoj modi.

Od ulica L.A.-a do luksuznih bulevara Pariza, B1ARCHIVE BY BEN TAVERNITI je težnja za urbanom uniformom. Čvrsti i sofisticirani, njihovi odjevni predmeti napravljeni su da traju cijeli život. Iz londonske poznate draguljarske četvrti, HATTON LABS nudi hrabar i šareni pristup klasičnom nakitu kroz talijansko nabavljanje proizvoda i zanatske vještine.

B1ARCHIVE by Ben Taverniti

S nostalgijom za najvećima u svijetu glazbe, MIDNIGHT RODEO utjelovljuje Western Americanu naspram glamuroznog noćnog života NYC-a. Potječući iz L.A.-a, majka-kćer duo SHAY želi proslaviti raznolike strane dviju generacija. Harmonizirajući bezvremensku eleganciju s suvremenim i modernim dizajnom, birajući dragocjene dijamante i drago kamenje uz luksuz od 18-karatnog zlata.

Zaokružujući showroom s prvom sezonom svog vlastitog brenda, SUMMER GAMES dodaje živopisnu paletu luksuzne sportske odjeće. Pažljivo odabrane tkanine, prožete sentimentom beskrajnog ljeta, dodaju malo prijateljskog natjecanja svom žanru.

Midnight Rodeo

Tekst i foto: Promo