Da su torbe omiljeni modni dodatak većini žena svjedoče podaci o prodaji koja neprestano raste, ali i slobodno možemo reći – glorifikacija određenih modela. Primjerice, bez obzira na to sviđaju li vam se ili ne, torbe francuskog brenda Polène postale su neizbježan modni detalj koji posljednjih mjeseci žele svi, no čini se da su sada dobile konkurenciju. Naime, danski brend Ganni nedavno je predstavio novi model koji je vrlo brzo naišao na oduševljenje iz niza razloga…
Sigurni smo kako znate da je Ganni jedan od sinonima održive mode koji nas, osim zanimljivim dizajnom, uvijek iznova oduševljava i etičkim načelima kojima se vodi prilikom proizvodnje odjevnih predmeta i modnih dodataka. Naravno, sve na što smo od ovog brenda navikli primijenili su i na novi model torbe koji je, kao što smo naveli, u kratkom roku postao poprilično tražen.
”Bou Bag” napravljena je od materijala ohoskina, a radi se o inovativnom materijalu koji je osmišljen u Italiji kao održiva i veganska alternativa pravoj koži proizvedena iz nusproizvoda naranči i kaktusa. Isto tako, ovaj materijal ujedno je rezultat kružne ekonomije koja ne proizvodi otpad ni emisije, čime se promiče održivost u luksuznoj modi, dizajnu interijera i automobilskoj industriji. Ohoskin je u potpunosti veganski i proizveden bez uporabe fosilnih goriva te samim time postavlja nove standarde u proizvodnji održivih i luksuznih materijala s naglaskom na budućnost u kojoj modna industrija ide ruku pod ruku s održivošću.
”Bou Bag”, osim načinom izrade, osvojila nas je i izgledom. Radi se o manjoj torbi koja je vrlo minimalistička, ali se ističe zanimljivim dizajnom koji možemo opisati kao dekonstruirani pravokutnik te isprepletenom ručkom koja ovom modelu podaruje dozu dinamike i kontrasta. Torba dolazi u 12 boja, a palete sežu od (ne)boja pa sve do vibrantnih varijanti i trendi leopard-uzorka.
Što se tiče kombiniranja, ”Bou Bag” jednako dobro pristaje dnevnim i večernjim prigodama te se lako prilagođava različitim stilovima odijevanja. Iz brenda poručuju da sinergijom univerzalnijeg dizajna i odgovorne proizvodnje, žele potaknuti kupce na promišljanje o modnoj industriji i trendu kupovine na drukčiji način koji će posljedično donijeti pozitivne potrošačke promjene!
Foto: Ganni