Nakon što je publiku i radijski eter osvojila singlom “Led” ft. Grše, zagrebačka glazbenica i autorica Miach s albuma prvijenca predstavlja novi singl s pratećim videospotom.
Riječ je o pjesmi “Tempo”, koja ujedno i otvara njen zamijećeni debitantski album. Singlom i spotom dodatno najavljuje i svoj skorašnji prvi samostalni koncert u Zagrebu, 8. ožujka u Tvornici kulture.
“Tempo je prva pjesma na mom albumu, ali je nastala zadnja. Htjela sam napraviti mračniju i mističnu pjesmu, u kojoj je beat na prvom mjestu, a zatim da je vokali upotpunjuju. Dok smo producent Lockroom i ja radili na pjesmi, nisam imala velika očekivanja, ali čim smo je dovršili, postala mi je najdraža na albumu. Ljudi su do sada već jako pozitivno reagirali na nju i odmah sam znala da upravo za ovu pjesmu želim snimiti i svoj sljedeći videospot”, otkriva Miach.
U kreiranju navedenog spota ponovno je sudjelovao uigrani redateljsko-kreativni tim, Luka Matković i Ana Cindrić, a ovom prilikom Miach je u spotu pokazala i svoje taekwondo vještine.
Znala sam da moram u ovom spotu iskoristiti to moje znanje i sretna sam što smo uspjeli ostvariti i kadrove u kojima udaram po vreći, i da imamo i plesnu sekvencu s ekipom iz Plesnog studija Transform. Ponosna sam na čitav tim.
Novi singl i videospot dio su albuma “Insomnia”, objavljenim krajem prošle godine u izdanju diskografske kuće yem. Album donosi deset autorskih pjesama s prepoznatljivim produkcijskim potpisom Mihovila Šoštarića Lockrooma, a u kreiranju ovog glazbenog mozaika kao gostujuća imena sudjelovali su i Jymenik, Baks i Peki.
Kao vodeći singl s albuma do sada se istaknula pjesma “Led” ft. Grše, koja je dosegnula visoko 2. mjesto službene liste HR Top 40 najemitiranijih domaćih singlova. U njenoj dosadašnjoj karijeri se do sada ističu i priznanja u obliku nagrada Cesarica i nominacije za nagrade Zlatni Studio, Večernjakova Ruža, Porin i Rock&Off.
Pred njom je uskoro i nastup u zagrebačkoj Tvornici kulture, na čiju pozornicu će stati 8. ožujka, a to će joj biti prvi veliki samostalni koncert. Ulaznice su dostupne u prodaji, putem online platforme Core Event i na prodajnim mjestima u Zagrebu, u Drito Baru, Rockmarku i Dirty Old Shopu.
Foto: Ana Cindrić