Vjerujemo da ste već „pohvatali“ kako je Stanley Quencher termosica postala najtraženiji dodatak i viralni fenomen u 2023. te zabilježila porast prodaje od nevjerojatnih 275% u odnosu na prethodnu godinu. Stoga, nameće se pitanje – što je to u 2023. bilo toliko drugačije?
Ova, možemo reći, statusna termosica, svoj marketing usmjerila je isključivo prema ženama – to je ukratko odgovor na prethodno pitanje. Stanley Quencher je po svojoj izradi klasična termosica, dolazi u nekoliko veličina i boja te nije novi proizvod na tržištu. Ono s čime se ističe je kvaliteta i činjenica da su kupci doista zadovoljni s time koliko dugo piće drži toplim ili hladnim, a i praktičnog je dizajna. Patentirana davne 1913. kao termosica za muškarce koji rade na otvorenom, u to doba, a i godinama kasnije, nije bila nimalo atraktivna široj publici jer iza nje nije postojala nikakva privlačna priča koja bi je prodala masama. Nezanimljiva priča potrajala je sve do otprilike 2012. kada je kompanija shvatila da, želi li povećati svoje prihode i održati glavu iznad vode, mora pridobiti žene na svoju stranu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
No, unatoč tome što je termosica popularna već nekoliko godina, kada je tvrtka napravila suradnje s influencerima i Tiktokerima, dogodio se potez koji je bio dovoljan da internet dalje odradi svoje. S vrlo mudrim marketinškim koracima, tvrtka se poigrala i s misterioznim najavama novih modela ili pak suradnji, limitiranim kolekcijama i slično, što je potrošače dodatno potaknulo da suludo prate i iščekuju daljine informacije. Kada su se poznate influencerice i Tiktokerice počele snimati s ovom bocom, ona je vrlo brzo postala toliko tražena da ju je za vrijeme blagdana bilo nemoguće uloviti, a na resale platformama dosezala je sulude iznose. Također, cjelokupnom hypeu nije odmogao niti video izgorenog automobila u kojem je preživjela jedino, pogađate, Stanley Quencher termosica. Video je postao toliko viralan da je čak i predsjednik kompanije, Terence Reilly, kontaktirao ženu koja ga je objavila i poslao joj nove boce skupa s automobilom.
@danimarielettering Thirsty after you catch on fire? @Stanley 1913 is like no problem i gotchu #fyp #carfire #accident #stanleycup ♬ original sound – Danielle
U Americi je Stanley boca već nekoliko godina gotovo pa kolekcionarski primjerak. Skupljaju se sve boje, nova izdanja… no euforija je sada zahvatila čitav svijet. Tako su brojni brendovi vrlo brzo iznjedrili svoje varijante boca ili bolje rečeno kopije. Pepco, Primark i brojni drugi s naglaskom na platforme poput eBaya ili AliExpressa, također bilježe dobitke od prodaje „duplića“ jer ovaj model svi žele, makar i ne bio original. Osim termosice, svijet je lud i za Stanley ljetnim čašama koje također sezonski izlaze te su primjerice jedan od najdražih poklona za Valentinovo.
@victoria_robino_26 #fyp #fypシ゚viral #target #targetfinds #stanleycup #stanley #stanleytarget #valentinesday #stanleyvalentinesday ♬ original sound – Victoria Robino
Fenomen Stanley termosice – koji je zaključak?
Fenomen viralnosti i pomame za Stanley Quencher termosicama samo su još jedni u nizu pokazatelja ponašanja modernog potrošača. Kad kažemo modernog, mislimo na onog koji je maksimalno posvećen i začaran konzumerističkim valovima društvenih mreža te religioznim upijanjem svega što vidi. Psihologija je jednostavna, kada nam se na feedu milijun puta pojavi nešto, htjeli mi to ili ne, zainteresirat ćemo se za taj predmet. Međutim, opća histerija koju smo gledali na brojnim videima, uglavnom je shodna američkom tržištu, dok se ostatak kontinenata još uvijek dobro drži, ali postavlja se pitanje. U kontekstu Hrvatske, je li to tako jer kod nas nema estetičnog pulta s ovim viralnim termosicama i bismo li se zaista oduprijeli maniji da nam stoje pred nosom? Također, treba se zapitati što će nam termosica i zašto je kupujemo te odgovara li možda ona koju već posjedujemo našim potrebama? Jer budimo iskreni, ne treba svima piće biti hladno ili toplo jedanaest sati. Prekomjerna kupnja stvari koje nam ne trebaju, osim što ubija planet, ubija i naš novčanik, stoga ako vam boca ovakvog tipa doista nije potrebna, već vam je samo fora jer je svi imaju – preskočite je.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Foto: Instagram