Uvijek nas vesele poduzetnički pothvati naših ljudi, pa nas je jednako tako razveselila i vijest o novom domaćem skincare brendu – Juvy Skin.
Raznovrsnosti nikad dosta, posebice ako je riječ o skincare proizvodima, jer kod njih ne postoji univerzalna formula koja će odgovarati apsolutno svima. No, svima će sigurno odgovarati cruelty free proizvodi za koje se ne morate brinuti da će vam stvoriti alergijsku reakciju, crvenilo ili osip.
Upravo taj stav njeguje i osnivačica Juvy Skina, farmaceutkinja Julijana Vržogić koja je prilikom osnivanja ovog brenda imala na umu samo jedno – da se žene osjećaju zdravo, njegovano i osnaženo.
A s tom je misijom kreiran i prvi proizvod Juvy Skina – OVERACHIEVER. Radi se o jastučićima izrađenim od prirodnih vlakana koji služe sa piling kože. Iako kozmetički jastučići za piling nisu novitet na svjetskom tržištu, kod nas je teško pronaći one koji u sebi ne sadrže abnormalne količine alkohola, koji, kao što znamo, nije baš poželjan sastojak u kozmetici.
Upravo nas je zbog toga i privukao ovaj brend, jer, Juvy Skin nudi efikasne, ali izrazito blage proizvode koji su bazični i sjajno se uklapaju u dnevnu skincare rutinu.
A ova lijepa poruka i radna etika samo je dio sjajne priče koja se krije iza Juvy Skina. Stoga, u nastavku pročitajte sve zakulisne tajne brenda koje nam je Julijana otkrila – od ideje, pozadine imena, inspiraciji, proizvodima i još puno toga.
Zbog čega ste se i kako odlučili osnovati Juvy Skin?
Skincare je dio mog odrastanja i heritagea. Odrasla sam u obitelji s ocem dermatologom te sam od malih nogu doslovno upijala raznorazne informacije i činjenice o zdravlju kože. Dakle, ta svijest o važnosti njege kože i način na koji pravilno njegovati kožu u mene je usađena još od ranih dana. Ta ljubav prema skincareu se još posebno oblikovala tijekom mojih studentskih dana prilikom studiranja na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu, gdje sam imala prilike pobliže se upoznati s pripravljanjem kozmetike u laboratoriju, oblikovanjem kozmetičkih pripravaka, aktivnim supstancama i slično. Obožavam sve vezano za estetiku, ljepotu i skincare – i tako sam svu svoju ljubav odlučila pretočiti i u ovaj projekt. Sama prekretnica za započinjanje samog projekta dogodila se u vrijeme korone koje je bilo izuzetno teško, vjerujem, za sve nas. Za mene konkretno to je bilo vrijeme kada je bilo jako teško uspostaviti neki životni balans, ravnotežu između poslovnog i privatnog života.Kako bi povratila svoju životnu inspiraciju, počela sam se vise baviti stvarima koje me inspiriraju i koje su moja strast, kako bi mi dalo energiju i motivaciju za sve daljnje izazove koji su me svakodnevno čekali! Uz to, više sam pažnje posvetila svojem zdravlju, ljepoti inspiriranom wellnessom i proučavanjem raznoraznih skincare sastojaka.
Napokon kad sam naučila bolje brinuti o sebi i svom wellbeingu, sve što sam naučila, a i svu tu ideju i inspiraciju, željela sam prenijeti i drugima i pretočiti u brand! Isto tako, oduvijek htjela ući u poduzetništvo i dobiti priliku izrealizirati svoje vizije i strast. Ono što sam htjela postići jest skincare koji mora zadovoljavati baš sve navedeno: visokokvalitetni i dokazano efikasni sastojci, praktičnost prilikom korištenja, onaj zadovoljavajući glazed osjećaj nakon, i atraktivna ambalaža radi koje ćemo uživati pri pogledu na naše police. I tako je nastao Juvy.
Koja je pozadina imena brenda?
Više je elemenata koji su se poklopili prilikom odabira imena: Iuvenis na latinskom znači youthful, mladolik, što nam je svima cilj kada se radi o njezi i ljepoti: održati svježinu, blistavost i mladolikost. Juvy je složenica prvih slova mog imena i prezimena, ali i anagram s imenom mog supruga, pa je sve nekako imalo smisla
Po čemu se Juvy Skin izdvaja od ostalih skincare brendova?
Juvy Skin nudi minimalistički, moderan ali opet elevated pristup rutini njege koze. Proizvodi su zamišljeni kao minimalistički i univerzalni koliko god je to moguće, sa sastojcima čije je djelovanje potkrijepljeno kliničkim dokazima, a tako visokoefikasni se mogu koristiti i kod kuće. Dakle, želimo ponuditi nešto što ima snažan klinički temelj, a opet ima “dušu”.
Želim naglasiti da svaki proizvod prije izlaska prolazi klinička ispitivanja koje neovisno provodi par dermatologa u svojim ambulantama na svojim pacijentima u Hrvatskoj, testirajući proizvod na konkretnim problemima kože. Dakle, u svojoj komunikaciji ne želimo koristiti neprovjerene izraze i tvrdnje u svrhu marketinga, već ponuditi formule utemeljene na ekspertizi, istraživanju i održivom pristupu.
Autentičnost i estetika neke su od ključnih riječi: jer, iako kozmetika mora koristiti svojoj svrsi, mora biti i dio rutine u kojoj ćemo uživati, i nešto što će izgledati lijepo u našem prostoru njege i svakodnevnih rituala. Juvy estetika je minimalistička, clean i moderna estetika gdje prevladavaju neutralni tonovi i čiste linije, što stvara nekakav cool i chic dojam.
Gradimo portfolio koji će se sastojati samo od ključnih proizvoda koji bi trebali biti uvršteni u rutinu njege kože, s primarnom svrhom hidratacije i zaštite kožne barijere. Proizvodi su blagi, neiritirajući i pogodni za sve tipove kože. Svjesno lansiramo proizvode jedan po jedan, a ne više njih odjednom, jer se želimo dovoljno posvetiti usavršavanju svakog pojedinog proizvoda, kako bi mogao postići hero status . Zato ja Juvy Skin volim nazivati capsule kolekcijom, kad bi povukli paralelu s modom, to bi bili baš oni bazni, kvalitetni proizvodi koje svatko treba imati u svojem ormar(ić)u. Isto tako, proizvodi su formulirani bez alkohola, cruelty-free i vegan-friendly, neiritirajući, te su sve komponente proizvoda reciklabilne i biorazgradive.
Naš prvi proizvod je proizvod za eksfolijaciju: OVERACHIEVER jastučići za piling kože s dodatkom inovativnog biomimetičkog peptida. To su jastučići izrađeni od prirodnih vlakana koji su već natopljeni serumom i kao takvi spremni za upotrebu. Osim visokoefikasnih aktivnih tvari koje služe za eksfolijaciju (vrlo potentni biomimetički peptid te alfa i beta hidroksi kiseline), sadrži i one sastojke koji će u isto vrijeme nahraniti i hidratizirati kožu (hijaluronska kiselina), te zaštititi kožnu barijeru (kompleks ceramida). To je takozvani multipraktik, ili multitasker proizvod! Iako formulacija u sebi sadrži alfa i beta
hidroksi kiseline – ova formula ne iritira, ne isušuje i ne uzrokuje crvenilo kože. Iako je Juvy dizajniran u Švicarskoj, u suradnji s tamošnjim partnerima, izrađen je u Hrvatskoj.
Što je Vama važno da jedan skincare proizvod ima u svom sastavu?
Vrlo je važno da proizvod u svojoj formulaciji ima već dokazano efikasne sastojke koji se koriste za određeni efekt koji već želimo postići njegovim uvrštenjem u rutinu. Kod proizvoda mi je najvažnije da su sasvim njegujući, neagresivni za kožu. Blagi ali efikasni. Moraju biti hidratantni i doprinijeti sveukupnom zdravlju i zaštiti kožne barijere. Krajnji efekt mora biti taj neki visoki glow, i hidratizirani look!
Vjerujem u sljedeće: bez obzira na tip kože, dvije su stvari uvijek imperativ:
1. Održavanje integriteta kože zaštitom kožne barijere
2. Čišćenje i hidratacija kože.Takav pristup i način razmišljanja ne zahtijeva puno proizvoda i samim time shvaćamo da ne trebamo imati hrpu koraka u svojoj skincare rutini.
Kako to da ste za prvi proizvod izabrali baš OVERACHIEVER jastučiće?
Jastučići za piling jedan su od najučinkovitijih kozmetičkih proizvoda na tržištu – vrlo često preporučeni od strane dermatologa i stručnjaka za njegu kože jer pružaju duplu eksfolijaciju (fizičku i kemijsku), pogodni su za sve tipove kože, i jako su jednostavni za korištenje, čak i za početnike u njezi kože, jer su jastučići već unaprijed pripravljeni dovoljnom količinom seruma potrebnog za učinkovitu eksfolijaciju. U procesu izrade koncepta prvog proizvoda, tijekom konzultacijskih sastanaka koje smo imali s dermatolozima , feedback koji smo od njih dobili je kako bi bilo “jako praktično za njihove pacijente kada bi postojao proizvod koji bi već bio unaprijed pripremljen učinkovitom formulacijom u optimalnoj količini, koja bi se primarno koristila u rješavanju problema akni”. Zanimljivo je da su tada razmišljali o konceptu već natopljenih “maramica”. Kako koncept peeling jastučića u svijetu nije nov, sjetila sam se tog oblika! Naravno, različite su piling formulacije s kojima su različiti eksfolijacijski jastučići na tržištu natopljeni – neki od njih su zaista jaki, te mogu prouzročiti crvenilo, iritacije, isušivanje kože radi visokog postotka alkohola (koji se u nekim proizvodima može naći baš u visokom postotku kako bi se kontinuirano održavala vlažnost jastučića tijekom duljeg vremena).
Moja želja s OVERACHIEVER-om bila je usavršavanje formule kako bi se izbjegla iritacija, crvenilo, ali i isušivanje kože. Tako smo u formulaciju ukomponirali sastojke tako da doprinose hidrataciji, zaštiti kožne barijere, bez smanjivanja efikasnosti proizvoda. Također, naša formula izrađena je bez alkohola, a dodali smo druge sastojke za povećanje stabilnosti formulacije koji ne djeluju agresivno na kožu.
Inače, fun fact je da je ovakav način eksfolijacije uz pomoć eksfolijacijskih jastučića omiljen među poznatima, poput npr Gwyneth Paltrow (koja je i lansirala svoje Goop eksfolijacijske jastučiće) ili Rosie Huntington Whiteley, they totally swear by it.
Koji je glavni cilj Vašeg brenda?
Želimo njegovati zdravi pristup skincareu i naglasak staviti na održivost! Ono što nam svima treba biti cilj jest postizanje zdrave, blistave i prirodne kože , nasuprot nekakvim nerealnim aspiracijama koje su rezultat korištenja raznoraznih glass skin, poreless filtera, te samo potiču nasu hiperkonzumaciju kozmetike. Isto tako, vjerujemo u holistički pristup njezi kože, zdravlju i ljepoti. Na izgled kože ne utječe samo njega kože, već i izbor stila života, prehrane, hidratacije i općeg stanja organizma. Podržavajući selfcare kulturu, želimo njegovati najbolje verzije sebe. Konačno: naša misija je “celebration of women”, želimo da se žene osjećaju zdravo, njegovano i osnaženo! Želimo u svom djelovanju pružiti podršku drugim tvrtkama koje vode žene, i potporu inicijativama kojima je cilj osnaživanje djevojaka u našoj okolini!
Žene su nas inspirirale i za ime našeg prvog proizvoda : OVERACHIEVERA, koji je naziv dobio kao oda svim ženama, koje su sve, smatram OVERACHIEVERI! Kao žene, majke, prijateljice, kolegice – rasturaju svaki dan, što je sasvim postalo “pod normalno”.
Što mislite koja je budućnost skincarea i budućnost brenda Juvy Skin?
Dakle, predano radimo na izradi novih proizvoda u kolekciji. Naš proizvod trenutno se može nabaviti na našem webshopu, ali smo u razgovorima s potencijalnim partnerima u ljekarničkom segmentu. O svemu ćemo obavijestiti na vrijeme. Proizvod je preko webshopa, osim u Hrvatskoj, dostupan i u dosta drugih zemalja Europske unije. Ponosni smo što smo uspjeli potpisati i ugovor s partnerima u Švicarskoj gdje bi se OVERACHIEVER, kao hrvatski proizvod trebao naći na policama najveće robne kuće u Švicarskoj: Manor. Naravno, želja nam je u sljedećoj godini proširivati i portfolio i poslovanje u različitim prodajnim segmentima i na novim tržištima. Želim slušati želje naših korisnika, no istovremeno promovirati integritet kože i razumijevanja stvarnih potreba za zdravlje i ljepotu kože.
Što se tiče budućnosti skincarea općenito – budućnost je već polako ovdje. Još više će se naglasak staviti oko proizvoda koji su u stanju dokazati svoju efikasnost, potkrijepljenu kliničkim dokazima i rezultatima kliničkih ispitivanja, takozvani evidence and science-based skincare. A zašto naglasak na evidence based? Svi danas imamo jednostavan pristup informacijama i znanju, pa smo tako i u stanju lakše procijeniti i donijeti odluku da li je neki proizvod optimalan i namijenjen nama i onome što želimo postići. Osim dokazano efikasnih formulacija, u budućnosti nas sigurno čekaju personalizirane skincare formule!
Sve veći naglasak stavlja se na holistički pristup njege i ljepote, pa tako osim skincarea, svjesni smo da je za ljepotu I zdravlje koze bitan holistički pristup: od održavanja zdravog mikrobioma u tijelu, do zdravog životnog stila i hidratacije. Isto tako, osim skincarea, obraćamo sve više pažnje i na bodycare! Treće je održivost, u rutini njege kože koja postaje sve jednostavnija i minimalistička – sa sto manjim brojem koraka u rutini, i sto manjim brojem sastojaka za optimalne rezultate. Želja za održivosti očituje se i u novim konceptima ambalaže – gdje se sve vise nude manje, refillable ambalaže, radi smanjenja štetnog utjecaja na okoliš.